Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

4/26/2010

Είμαστε σίγουροι για την συνάντηση της Τετάρτης?..

...Γιατί εγώ δεν βλέπω να καταλήγει καλά. Μην ξεχνάτε αγαπητοί μου, ότι η κατάσταση στην ομάδα και τα νεύρα όλων είναι πολύ τεταμένα, και το να τα τεντώσουμε κι'άλλο μόνο καλό δεν θα κάνει.(Να ξεκαθαρίσω από την αρχή του κειμένου μου ότι ευτυχώς μιλάω εκ του ασφαλούς, μιας και την Τετάρτη έχω βάρδια στο καράβι μου και δεν θα έρθω στη συνάντησή μας. Γιατί λέω ευτυχώς όμως?..)
Είναι γεγονός ότι εφόσον δεν υπάρχει οργανωμένος σύνδεσμος, είναι λίγο δύσκολο να υπάρξει ΣΥΝΟΛΙΚΗ άποψη και θέση οπαδών. Όλοι ξέρουμε ότι σε τέτοιες περιπτώσεις ισχύει ο νόμος της Ζούγκλας (δηλαδή περνάει η άποψη του Μπάμπη του Σουγιά και όχι η δικιά μου, ακόμα και αν ο Σουγιάς λέει μ@λακίες). Μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας, κάπως έτσι έχουν τα πράγματα. Γι'αυτό θα πω ανοιχτά κάτι που έχω κουβεντιάσει ήδη με τον Τσίρο: Υπάρχει πολύ σοβαρή πιθανότητα (κατ'εμέ είναι στάνταρ...) ότι σε οποιαδήποτε συνάντηση γίνει αυτήν την περίοδο, όπως αυτή της Τετάρτης, όχι απλά δεν θα βγεί άκρη αλλά θα παίξουμε και μπουνιές μεταξύ μας τα αδέρφια!
Αν συμβεί κάτι τέτοιο, θα διαλυθούμε τελείως... Ακόμα και ότι υποτείθεται πως έχουμε τώρα, θα πάει χαμένο. Προφανώς αν έτρωγα και ξύλο από άλλους Προοδευτικάνους δεν θα ξαναπάταγα στο γήπεδο. ΕΣΥ?.....
Σκεφτείτε όλα αυτά που σας είπα καλά πριν πάτε στα γραφεία την Τετάρτη, Οπαδοί-Διοίκηση-Παίχτες. Συμπεριφερθείτε ήρεμα και κρατήστε ψυχραιμία και επίπεδο, για να σώσουμε την ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ. Εύχομαι να αποδειχτεί ότι τελικά λέω βλακείες, και ότι την Τετάρτη όλα θα πάνε καλά.
ΠΡΟΟ NO GATE forever! VISSINI ULTRAS are coming back κουφάλες.... V.E.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων