Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

2/21/2010

Δεν τα κλεψα εγω...δεν βαζω πλατη ρε!!

Όλοι περιμένουμε εναγωνίως το Κυριακάτικο ματς στο Μενίδι (το οποίο θα κρίνει ίσως και το πρωτάθλημα). Παρόλα αυτά, δεν παύουμε να βλέπουμε τι συμβαίνει γύρω μας και, δόξα τω Θεώ, σαν blog έχουμε πολλές φορές αποδείξει ότι δεν αδιαφορούμε για τα εκτός μπάλας δρώμενα. Κάθε άλλο μάλιστα, πάντα εκφέρουμε απόεις και γεγονότα.

Ειλικρινά, όποιος αδιαφορεί για όλα όσα γίνονται αυτές τις μέρες στην οικονομία και ασχολείται μόνο με το ματς στο Μενίδι και το ματς στη Τούμπα, ζει στον δικό του κόσμο. Κύριοι, θυμάστε παλιά που λέγαμε «πάμε για φούντο»? Δυστυχώς η έκφραση αυτή ανήκει πλέον στο παρελθόν, διότι ο «φούντος» είναι πια εδώ. Θα φουντάρουμε?..

Ο Πρωθυπουργός θέλει την βοήθειά μας. Ποια βοήθειά μας ρε? Είμαι 25 χρονών. Και να ήθελα να κλέψω το κράτος δεν μπορώ. Γιατί να πληρώσω εγώ τη νύφη? Γιατί να μου κάνουν εμένα περικοπές από το μισθό μου? Γιατί να φτάσω να πληρώνω 1.5€ το λίτρο βενζίνης και 5€ τα τσιγάρα μου? Γιατί κάνουν απεργία οι Τελωνιακοί, με κοροιδεύουν στα μούτρα μου? Γιατί να μου κόψουνε τα δώρα μου ρε, ενώ οι υπάλληλοι της Βουλής παίρνουν 16 (!) μισθούς και δεν τους το αλλάζει? Πού είναι οι γιατροί στο Κολωνάκι ρε? Γιατί καλύφθηκε το θέμα? Γιατί? Γιατί?..

Η απάντηση είναι, λέει, δεν έχω λεφτά… ΠΟΥ ΠΗΓΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΡΕ?????????????????

ΠΟΥ ΠΗΓΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ?????????????????

ΝΑ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ ΡΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΗΡΑΝΕ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΙΣΩ!!!

Ζητάω κάτι τραγικό? Απλά να ισχύσει ο νόμος! Σε εμένα γιατί ισχύει δηλαδή?..

Χίλια συγνώμη αν σας κούρασα, αλλά όπως είπε και ο Λάκης: «Ακόμα και αν δεχτούμε να δώσουμε πλάτες για να βοηθήσουμε, κώλο δε δίνουμε ρε…»

ΠΡΟΟ NO GATE forever! VISSINI ULTRAS are coming back κουφάλες.... V.E.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων