Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

1/16/2009

Προο Παντου..ειμαστε ακομα ΕΔΩ!!

Αδέλφια καλησπέρα.
Θα ήθελα να σας θυμισω οτι η ομάδα μπασκετ του συλλόγου δίνει κρίσιμο αγώνα την κυριακή 6 ώρα το απόγευμα με
αντίπαλο τον Ιωνικό Νέας Φιλαδ/ειας.Εδώ που φτάσαμε αγωνιστικά ,το κάθε παιχνίδι είναι και τελικός.Πρέπει να σας
τονίσω οτι πέφτουν 5 ή 6 ομάδες στην Α΄'εσκανά και αυτό εξαρτάται απο το τι θα γίνει στη Β'Εθνική.Εμείς είμαστε έκτοι από το τέλος.Ολοι καταλαβαίνουμε το καθήκον μας.Η ομάδα ποδοσφαίρου παίζει στη Χίο οπότε όλοι μπορούμε να παρεβρεθούμε στον αγώνα. Εδώ πρέπει να σας πω για τη πικρία που είχα την περασμένη Κυριακή.
Παρά τις παρακλήσεις για κόσμο το γήπεδο ήταν άδειο.Καταλαβαίνω οτι παράλληλα με τον αγώνα μπάσκετ υπήρχε ο αγώνας ποδοσφαίρου,καθώς και μια ψυχολογία στο ναδιρ με τα τεκτενόμενα στην ομάδα.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι οτι δεν υπήρχε ούτε ενα παιδάκι απο τις ακαδημίες μπάσκετ ούτε ένας γονέας.
Ηθελα να ήξερα δεν τους ενδιαφέρει τη γίνεται στο καθρέπτη του τμήματος που είναι ή ομάδα των αντρών???
Για να ασχολήθει κάποιος άνθρωπος με το μπάσκετ ή κάποιο άλλο άθλημα σημαίνει οτι τον ενδιαφέρει
περισσότερο το μπάσκετ ή το άλλο άθλημα.Που είναι λοιπόν όλα αυτά τα παιδιά να δείξουν το έμπρακτο ενδιαφέρον τους για την ομάδα.
Βλέπουν οτι το τμήμα μπάσκετ όπως και τα υπόλοιπα τμηματα του συλλόγου βρίσκετε στην εντατική .
Αυτα τι κάνουν????Το μόνο που ζητήσαμε είναι να συμπαρασταθούν στην ομάδα τους.
Δηλαδή το τι μπορεί να τους επιφυλάξει η επόμενη μέρα αν υπάρχει επομενη μέρα δεν τους νοίαζει????
Αν δεν συμπαρασταθούν ηθικά στους ανθρώπους που βρίσκονται και πολεμάνε είτε απο το αγωνιστικό ,είτε απο το διοικητικό επίπεδο κάθε μέρα, για να κρατήσουν την ομάδα, πως αλλιώς θα τους δόσουν το κουράγιο να συνεχίσουν????
Πρέπει πια να καταλάβουν όλοι ,οτι για να διατηρήσουμε αν καταφέρουμε να διατηρήσουμε την ήδη υπάρχον κατάσταση ,πρέπει όλοι να μοχθήσουν από το δικό τους μετερίζι και όπως μπορεί ο καθένας.Αν πάμε στη κατάσταση του ωχ αδελφισμού τότε καληνύχτα.
Και για υπενθύμηση όταν διαλύθηκε το τμημα 5*5, τη προηγούμενη χρονία ήταν δευτεραθλητές Ελλάδος και μάλιστα και με εν'ενεργεια διεθνείς ποδοσφαιριστές.
Για το τμήμα ποδοσφαίρου τώρα θέλω να πω κάποια πράγματα.
Εγώ ήμουνα αυτός που έλεγε οτι δεν δέχομαι να πάω να παρακαλέσω με την ιστορία που έχω σαν ομάδα κανένα ποδοσφαιριστή για να παίξει και να νικήσει την Αμφιάλη το θεωρούσα ντροπή.
Εγώ είμαι όμως και αυτός που θα τους ευχαριστήσει που παρ'ολα τα προβληματά τους κατεβήκανε και αγωνιστικανέ για την ομάδα.
Δε μένδιαφέρει τη συγκεκριμένη ώρα αμα αγωνιστίκαν καλά η όχι.Αυτό που μ'ενδιαφέρει είναι οτι αγωνίστικαν .
Οποιος τιμάει, αγωνίζεται και δεν πουλάει το ΦΟΙΝΙΚΑ πιστεύω οτι είναι ο καλύτερος θεμέλιος λίθος για να χτιστεί ή ομάδα την επόμενη μερα.
Τέλος να τονίσω οτι ο επίτημος πρόεδρος έσωσε την αξιοπρέπεια της ομάδας και τελικά η ομάδα θα κατέβει να αγωνιστεί κανονικά στη Χίο.
Παρότι παραιτήθηκε συνεχίζει να βρίσκεται στη πρώτη γραμμή.Επαναλαμβάνω το να τον συμπαθεί ή να τον αντιπαθεί κάποιος σαν άνθρωπο ή σαν πρόεδρο είναι υποκειμενικό .Οτι την τελευταία στιγμή πριν τον εξευτελισμό δηλαδή του να μην κατέβει η ομάδα να αγωνιστεί στη Χίο έσωσε τη παρτίδα είναι αντικειμενικό. Τον ευχαριστούμε για μια ακόμη φορά.
Βεντούρης Ακης

1/15/2009

ΕΙΔΗΣΗ: ΕΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ

Προκειμένου να βρεθεί λύση στο διοικητικό αδιέξοδο που έχει προκύψει στο σύλλογο, ο επίτιμος πρόεδρος Παναγιώτης Μπαταγιάννης πήρε και πάλι το τιμόνι στα χέρια του επιδιώκοντας να βγάλει την ποδοσφαιρική ομάδα από το τέλμα που έχει πέσει.
Σ' αυτό το πλαίσιο μπορούμε να σας ενημερώσουμε πως:
Η ομάδα θα ταξιδέψει κανονικά στη Χίο για να αντιμετωπίσει τον τοπικό Όμηρο.
Ο Άγγελος Πυρένης ξαναγυρίζει στον πάγκο της Προοδευτικής.
Οι ποδοσφαιριστές είναι γνώστες της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας και συναινούν στην εξεύρεση διεξόδου.
Όσοι αναζητούν σενάρια πίσω απ' αυτή την πρωτοβουλία, βρίσκονται σε λάθος σενάριο και καλό είναι να ξαναβάλουν τον παπαγάλο στο κλουβί.
Όσοι έχουν καλύτερες λύσεις υπ' όψη τους, τα γραφεία και το τηλέφωνο του συλλόγου τα γνωρίζουν.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία δεν είναι λύση σωτηρίας. Είναι πράξη ευθύνης που στοχεύει στο να λειτουργήσει σαν ανάχωμα στα διαλυτικά φαινόμενα που παρουσιάσθηκαν το τελευταίο διάστημα.
Το μόνο που ζητάει ο Παναγιώτης είναι η στήριξη των Προδευτικάνων μέχρι η ομάδα να ξανασταθεί στα πόδια της.
Από την πλευρά μας το λέμε και το κάνουμε. Ενημερώνουμε όποτε υπάρχει είδηση και δεν αναπαράγουμε φήμες.
Είμαστε μόνο Προδευτικάνοι, κι όχι δημοσιογράφοι που αποσκοπούμε στον εντυπωσιασμό.
Αδέρφια ξέρουμε πως υπάρχει πίκρα κι' απογοήτευση. Όμως αυτή την ώρα τα πολλά λόγια είναι φτώχια.
Οι μέρες είναι δύσκολες. Σταθείτε δίπλα στην ομάδα. Η Προοδευτική μας χρειάζεται όλους
Από την ομάδα του blog

1/14/2009

Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ Η ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ
Προβολή εικόνας πλήρους μεγέθουςΠροβολή εικόνας πλήρους μεγέθουςΠροβολή εικόνας πλήρους μεγέθους
Ο θεσμός της χορηγίας που στις μέρες μας έχει καπελωθεί από τον αγγλοσαξωνικό όρο sponsoring, είναι μια πολύ παλιά ιστορία που γεννήθηκε στην αρχαία Αθήνα γύρω στο 600π.χ., και θεμελιώθηκε στη βάση που περιγράφεται πιο κάτω

Στην αρχαία Αθήνα, οι 120 πλουσιότεροι πολίτες από τις 12 φυλές των Αθηναίων (δέκα από κάθε φυλή) ήταν υποχρεωμένοι με νόμο να στηρίζουν οικονομικά μία από τις τέσσερις λειτουργίες: τη γυμνασιαρχία, την εστίαση, την τριηραρχία και τη χορηγία. Οι εύποροι Αθηναίοι της εποχής συμμετείχαν στα έξοδα του κράτους και συνεισέφεραν οικονομικά σε αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις.
Οι χορηγοί έχαιραν μεγάλου σεβασμού και τύγχαναν καθολικής αναγνώρισης από όλους τους πολίτες και η Πολιτεία τιμούσε τους ευεργέτες της, χαράσσοντας τα ονόματά τους σε μαρμάρινες πλάκες. Το παράδειγμα της Αθήνας ακολούθησαν αργότερα και άλλες ελληνικές πόλεις μέχρι τα ελληνιστικά χρόνια οπότε σβήνει ο θεσμός.
Στη σύγχρονη Ελλάδα, η Χορηγία αναπτύχθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1980 με μεγαλύτερη έμφαση τα τελευταία χρόνια.
Ο σημερινός θεσμός της Χορηγίας έχει αρκετές ομοιότητες με τον αρχαιοελληνικό στα εξής σημεία: α) το περιεχόμενό του έχει κοινωνικό χαρακτήρα β) ο χορηγός προβάλλει την κοινωνική του ευαισθησία και γ) ο ρόλος του είναι να συμπληρώνει ή και να υποκαθιστά την κρατική μέριμνα, σε διάφορους κοινωνικούς τομείς και κυρίως στον πολιτισμό και στον αθλητισμό.

Η ΧΟΡΗΓΙΑ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ

Προβολή εικόνας πλήρους μεγέθουςΠροβολή εικόνας πλήρους μεγέθουςΠροβολή εικόνας πλήρους μεγέθουςΠροβολή εικόνας πλήρους μεγέθους




Κατά τη διάρκεια της βυζαντινής περιόδου, η χορηγία ήταν σημαντικός παράγοντας για την ανάπτυξη της τέχνης. Πολλά έργα τέχνης αλλά και σημαντικά οικοδομικά προγράμματα παραγγέλλονταν από μέλη της βυζαντινής κοινωνίας προερχόμενα από διάφορες κοινωνικές τάξεις (αυτοκράτορας, υψηλοί πολιτικοί, αξιωματούχοι αλλά και απλοί πιστοί).
Τέλος, η Εκκλησία, μέσω των μεγάλων μοναστηριών, έπαιζε τον ρόλο του χορηγού δίνοντας ώθηση στην καλλιτεχνική δραστηριότητα.
Κατά τη διάρκεια της βυζαντινής περιόδου πολλά έργα τέχνης παραγγέλλονταν από πιστούς για προστασία, καθώς οι άνθρωποι της βυζαντινής εποχής πίστευαν ότι (με κάποιο υπερφυσικό τρόπο) το εικαστικό έργο (αγιογραφία) ταυτιζόταν με το πρωτότυπό του.
Τα έργα τέχνης την βυζαντινή εποχή (αλλά μάλλον και σε κάθε εποχή) ήταν κατά βάση ιδιαίτερα ακριβά, έτσι ώστε, πέρα από κάποια είδη μικροτεχνίας ή και κάποιες εικόνες που μπορούσε ένας μέσος βυζαντινός να επωμιστεί τη δαπάνη τους, οτιδήποτε άλλο ήταν μάλλον απαγορευτικό γι’ αυτόν.
Γι’ αυτό, σε πολλές περιπτώσεις το σχετικό τίμημα για την παραγγελία ενός έργου τέχνης το αναλάμβαναν από κοινού οι κάτοικοι μιας ολόκληρης πόλης.
Το κόστος, όμως, σίγουρα δεν αποτελούσε πρόβλημα όταν το έργο τέχνης που προοριζόταν για δώρο, ήταν παραγγελία μέλους της υψηλής βυζαντινής κοινωνίας, ή ακόμα καλύτερα, του ίδιου του αυτοκράτορα.
Το συνηθέστερο όμως ήταν, οι χορηγίες του αυτοκράτορα, ή μελών της οικογένειας του, να σχετίζονται με την οικοδόμηση ή ανακαίνιση ολόκληρων εκκλησιαστικών ιδρυμάτων.
Σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα, το έργο τέχνης απεικόνιζε τον ίδιο τον κτήτορα.
Τα κτητορικά πορτρέτα σκοπό είχαν να υπενθυμίσουν την θεϊκή προέλευση της εξουσίας των εικονιζόμενων, να δηλώσουν την ευγένεια του χαρακτήρα τους, και να προτρέψουν σε ανάλογες δραστηριότητες τους μεταγενέστερους.
Κατά τη διάρκεια της βυζαντινής περιόδου η χορηγία έπαιξε σημαντικότατο ρόλο στην ανάπτυξη της τέχνης.
Πολλά έργα τέχνης ήταν παραγγελία πιστών σαν δώρο προς τον Θεό, με σκοπό την προστασία του και την ευνοϊκή του κρίση κατά τη Δευτέρα Παρουσία.
Αυτά ήταν συνήθως εικόνες ή αντικείμενα μικροτεχνίας από φτηνά υλικά όπως το ασήμι, το κόστος των οποίων οι βυζαντινοί των κατώτερων κοινωνικών τάξεων, μπορούσαν να αντιμετωπίσουν
Όσο ανέβαινε η κοινωνική και κατ’ επέκταση οικονομική θέση ενός βυζαντινού, τόσο πιο ακριβά έργα μπορούσε να παραγγείλει, αποσκοπώντας πλέον, όχι μόνο στην εύνοια και την προστασία αλλά και στον παραδειγματισμό και την καθοδήγηση των άλλων.

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΥΕΡΓΕΤΩΝ


Στην διάρκεια του 19ου αιώνα παρουσιάσθηκε στην χώρα μας μια ιδιαίτερη για να μην πω μοναδική για τα διεθνή χρονικά μορφή χορηγίας που αποτυπώθηκε στο έργο αυτών που ονομάζουμε εθνικούς ευεργέτες.
Το νεότερο ελληνικό κράτος απογυμνωμένο από πόρους, μηχανισμούς και υποδομές, χρειάστηκε τον πατριωτισμό, την ιερή τρέλα, αλλά κυρίως τα χρήματα κάμποσων ελλήνων ‘’κοσμοπολιτών’’ που ‘’καζαντίσανε’’ έξω από τα ελληνικά σύνορα, (ασχολούμενοι με την ναυτιλία και το διεθνές εμπόριο), προκειμένου να αποκτήσει μεταξύ άλλων εγκαταστάσεις πασίγνωστες μέχρι σήμερα, όπως:
Την Εθνική Βιβλιοθήκη, το Πανεπιστήμιο, την Ακαδημία , το Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Αρχαιολογικό Μουσείο, το Μουσείο Μπενάκη, το Αστεροσκοπείο, το Οφθαλμιατρείο, το Παναθηναϊκό Στάδιο, την Εθνική Πινακοθήκη, το Αρσάκειο, το Βαρβάκειο, το Μαράσλειο, την Ριζάριο, την Σιβιτανίδειο, την πρώην Σχολή Ευελπίδων, την Σχολή Ναυτικών Δοκίμων, το Εθνικό Ωδείο.
Ελάχιστοι γνωρίζουν τι ακριβώς δουλειά έκαναν πρόσωπα όπως:
Ο Αβέρωφ, ο Ζάπας, ο Μπενάκης, ο Βαρβάκης, ο Ευγενίδης, ο Μαρασλής, ο Αρσάκης, οι Ριζάρηδες, οι Ζωσιμάδες, ο Συγγρός, ο Σταύρου, και πολλοί άλλοι.
Πάρα πολλοί όμως, γνωρίζουν τι άφησαν πίσω τους, ενεργώντας σαν θετικά κοινωνικά πρότυπα, ως τη σημερινή εποχή, την επονομαζόμενη και εποχή του Βατοπεδίου.

Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Προβολή εικόνας πλήρους μεγέθουςΠροβολή εικόνας πλήρους μεγέθους

Πάνω στον θεσμό της χορηγίας θεμελιώθηκε και η ιδέα του φιλανθρωπικού και κοινωνικού ρόλου της εκκλησίας που λειτουργεί μέχρι τις μέρες μας (ανεξάρτητα από την θετική ή αρνητική άποψη που μπορεί να έχει κανείς πάνω σ’ αυτό) κι όχι μόνο στην ορθοδοξία και τον χριστιανισμό ευρύτερα.
Όποιες και όσες επιφυλάξεις και να ‘χει κανείς για τις πολιτικές θέσεις της Χαμάς και.της Χεζμπολάχ, δεν μπορεί να μην λάβει υπ’ όψη του ένα τεράστιο φιλανθρωπικό έργο που συντελείται στο επίπεδο της κοινωνικής αρωγής, σε βαθμό που να θεωρείται κεντρικό στοιχείο της δράσης των συγκεκριμένων οργανώσεων.
Στον καθ’ ημάς δυτικό κόσμο τέτοιο ρόλο διαδραματίζουν σε σημαντικό βαθμό οι μη κυβερνητικές οργανώσεις, (Μ.Κ.Ο.)
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το ‘’Χαμόγελο του παιδιού’’ που αυτή την στιγμή είναι ο σημαντικότερος φορέας που λειτουργεί στην χώρα μας, προσφέροντας προστασία απέναντι στην παιδική κακοποίηση και εγκατάλειψη.
Στη βάση αυτής της κοινωνικο-πολιτικής προσέγγισης, παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον η τοποθέτηση του δικηγόρου κου Μαρίνου Παπαδόπουλου που την κατέθεσε στην διάρκεια συνεδρίου με θέμα ‘’ο θεσμός της χορηγίας από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα’’ απ’ όπου παραθέτω το απόσπασμα που ακολουθεί:

<<Με τη νομοθετική παρέμβαση για την υποχρέωση χορηγίας, οι πρόγονοί μας αναδείκνυαν τη σημασία της οικονομικής κυρίως συνδρομής ανάλογα με τη δυνατότητα γι’ αυτήν των εύπορων συμπολιτών τους, έτσι ώστε οι άποροι να μπορούν ν’ απολαμβάνουν τα αγαθά της ευημερούσας κοινωνίας χωρίς κοινωνικούς αποκλεισμούς εκπορευόμενους από την άνιση κατανομή του πλούτου στο κοινωνικό σύνολο. Αυτή η σοσιαλιστική αντίληψη για την νομιμοποιητική βάση της χορηγίας προσέδιδε στο κοινωνικό κράτος των προγόνων μας φιλελεύθερο χαρακτήρα. Οι έχοντες είχαν την υποχρέωση να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη της κοινωνίας, έτσι ώστε οι μη έχοντες να αποκτούν πρόσβαση σε δραστηριότητες πολιτιστικής, αθλητικής, κοινωνικοπολιτικής, οικονομικής ή άλλης φύσης, με τη βοήθεια των οποίων οι συμμετέχοντες πολίτες αποκτούσαν μόρφωση, και διαμόρφωναν τη βούλησή τους έτσι ώστε να μπορούν να μετέχουν στα κοινά σαν ελεύθεροι πολίτες. Δηλαδή σαν πολίτες που χάρη στη μόρφωσή τους μπορούσαν να έχουν ελεύθερη σκέψη και βούληση, χωρίς να είναι εξαρτημένοι είτε από τους δημαγωγούς είτε από τους οικονομικά ισχυρούς της εποχής. Κοντολογίς, θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο θεσμός της χορηγίας στην ελληνική αρχαιότητα έθετε το σοσιαλισμό στην υπηρεσία του φιλελευθερισμού (ή το αντίστροφο, αν προτιμάτε), ανάλογα του τι πρεσβεύει πολιτικά κανείς, σε σχέση πάντα με το πως οι έννοιες αυτές του σοσιαλισμού και φιλελευθερισμού νοούνται σήμερα.>>
Η επίκληση της φράσης του θεμελιωτή της πολιτικής σκέψης Αριστοτέλη που χρησιμοποιεί ο αρθρογράφος παρακάτω είναι χαρακτηριστική. <<Ου πολιτείαν γενέσθαι την αρίστην, άνευ συμμέτρου χορηγίας>>

Με μια προσέγγιση που μόνο ασύμβατη δεν μπορεί να νοηθεί σε σχέση με την προηγούμενη, ένας από τους κορυφαίους διανοητές της αριστεράς σήμερα, ο καθηγητής Κώστας Βεργόπουλος τονίζει την ανάγκη δημιουργίας ‘’μητροπολιτικών κοινωνικών δικτύων’’ σαν ανάχωμα στην σχεδιασμένη αποδόμηση του κοινωνικού κράτους, με συνδυασμένες ενέργειες από το κράτος, την τοπική αυτοδιοίκηση την ευρωπαϊκή ένωση, Μ.Κ.Ο. και όχι μόνο.
Η παραπάνω ανάλυση αποδεικνύει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο, πάνω σε ποια λογική το blog που η καρδιά του χτυπάει αριστερά (όπως όλων των κανονικών ανθρώπων), στήριξε την σημερινή διοίκηση του συλλόγου, καταθέτοντας ένα απόλυτα συγκεκριμένο πλαίσιο θέσεων, που ποτέ δεν έκρυψε από κανένα.

Επίλογος



Το παραπάνω κείμενο δεν γράφτηκε για να παρουσιάσει την εγκυκλοπαιδική υπόσταση του θεσμού της χορηγίας. Το συγκεκριμένο κείμενο το αφιερώνω στα μέλη της διοίκησης της Προοδευτικής και ιδιαίτερα στα πλέον επιφανή.
Εκείνο που είναι ξεκάθαρο από την ιστορική ανασκόπηση του θεσμού, έχει να κάνει με το γεγονός πως πίσω από την οικονομική διάσταση υπάρχει ένα σαφές κοινωνικό υπόβαθρο.
Η έννοια του δίπολου κέρδος ζημία δεν προσδιορίζεται με στενά χρηματιστηριακούς όρους. Η χορηγία προϋποθέτει κατάθεση ψυχούλας και επένδυση της στο χρηματιστήριο της ιερής τρέλας.
Το κέρδος του κάθε επενδυτή είναι η σωτηρία της ψυχής του. Τα προϊόντα αυτού του χρηματιστηρίου δεν έχουν να κάνουν με μετοχές, παράγωγα, futures, stock options, συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης, και μεγιστοποίηση του βραχυχρόνιου κέρδους.
Εδώ απαιτούνται διαρκείς πόροι έτσι ώστε ότι γίνεται να έχει διάρκεια και να αντέχει στο χρόνο, γιατί εδώ έχουμε να κάνουμε με την εξυπηρέτηση των αναγκών των μη προνομιούχων και των κοινωνικά στερημένων.
Αν οι οικονομικά ισχυροί της διοίκησης έχουν παραπλήσια αντίληψη, τότε μπορούμε να τα βρούμε αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα το πόσα θα πρέπει βάζουν κάθε μήνα.
Αν μπολιαστούνε με το μικρόβιο της ιερής τρέλας, τότε μπορούμε να κάνουμε όχι παπάδες αλλά πατριάρχες. Έχω ξαναπεί πως κερδίζω σημαίνει κυρίως μαθαίνω από τα λάθη μου, κι όχι μόνο αυτό.
Δίπλα στο ρήμα πρωτεύω, υπάρχει το πρωτοπορώ, το πρωτοτυπώ, το πρωταγωνιστώ, και σ’ αυτή τη βάση μπορούμε να κάνουμε πάρα πολλά, εξαιρετικά, αλλιώτικα και μοναδικά.
Αν όχι, τότε καλύτερα να χωρίσουμε σαν φίλοι. Μπορώ να βεβαιώσω ότι κανείς απ’ όλους εμάς τους μη έχοντες δεν πρόκειται να τους κατηγορήσει.
Όλοι στη ζωή παίζουμε και χάνουμε, και η Προοδευτική είναι δεδομένο πως έχει μάθει να ζει με τα κουσούρια της, έστω και δύσκολα.
Εκείνοι θα ζήσουνε με τα επιχειρηματικά τους κέρδη, κι εμείς με τον επιούσιο. Στο τέλος κανείς δεν χάνεται.
Απλά θυμίζω πως στη ζωή ισχύει ότι και με τους μεγάλους ευεργέτες. Το ζητούμενο είναι τι ψυχή θα παραδώσεις στο τέλος.
Γιατί όπως λέει και το τραγούδι η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα. Δ.Β.

ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ... ΔΑΝΕΙΣΤΕΙΤΕ ... ΟΛΟΙ ΣΑΣ


Μόλις χθες Τρίτη και 13, λέγαμε για τον τρόπο που το ελληνικό δημόσιο προσπαθεί να βρει χρήματα για να καλύψει τις άμεσες υποχρεώσεις του.
Το πάντα ενδιαφέρον ANTINEWS μας δίνει σήμερα το κλίμα της επόμενης μέρας.
Διαβάστε και βγάλτε τα συμπερασματά σας μόνοι σας. Χαίρετε.
Ιδού, λοιπόν, όλα πήγαν καλά !… Μπορέσαμε και δανειστήκαμε !… Δύο δισεκατομμύρια πεντακόσια πενήντα εκατομμύρια Ευρώ. Ολόκληρα.
Μας έδιναν και πολύ παραπάνω, αλλά εμείς - η ελληνική κυβέρνηση - δεν τα πήραμε, τόσα θέλαμε, για τώρα.
Που είδαν, συνεπώς, το πρόβλημα της οικονομίας, όλοι αυτοί οι κλαψιάρηδες και οι καταστροφολόγοι, που γεμίζουν έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ με τις ρυπαρογραφίες τους ;
Τώρα, θα μου πείτε για την πίσω πλευρά των πραγμάτων και τι κρύβει. Αν και χωρίς βασικό ενδιαφέρον - ανούσια - πράγματα, ας προσπαθήσω να τα περιγράψω :
Η κυβέρνηση δίνει στις χειμαζόμενες Τράπεζες, ένα κάρο λεφτά, (28 δισ ).
Στη συνέχεια βγαίνει να δανειστεί για να πληρώσει τα τοκοχρεολύσιά της και δανείζεται με, περίπου, 2,46%, (έντοκα Γραμμάτια), από τις … Τράπεζες !
Οι τελευταίες, δανειζόμενες από την κυβέρνηση, από τη μια, και δανειστές τους, από την άλλη, περιμένουν λίγες ημέρες για να πέσουν κι άλλο τα επιτόκια της ΕΚΤ.
Στη συνέχεια, με εγγύηση - ενέχυρο τα κυβερνητικά έντοκα Γραμμάτια, θα δανειστούν για να ενισχύσουν τη ρευστότητά τους, με πολύ χαμηλότερο επιτόκιο, κάτω κι από το 2% !…
Κουλουβάχατα ; Όχι, βέβαια, ξεκάθαρα τα πράγματα : τα πάντα βαίνουν, σε όφελος των Τραπεζών !…

Προοδευτική Νεολαία . Αμφιάλη 1 - 1

LINK me photo : http://rapidshare.com/files/182151961/proo-amfialh1-1__11-01-09__by_Donkey2.zip

Προοδευτική Νεολαία - Αμφιάλη 1 - 1

14η Αγωνιστική

Κυριακή 11 Ιανουαρίου 15:00 - Δημοτικό Στάδιο Νίκαιας

Προοδευτική Νεολαία . Αμφιάλη 1 - 1

Καταρχήν να απολογηθώ για την καθυστέρηση στην ανάρτηση του άρθρου αφού λόγω τεχνικού προβλήματος κατέστη αδύνατον να το δημοσιεύσω την Κυριακή όταν και το ετοίμασα.

Πέρασε σχεδόν ένας μήνας από την τελευταία φορά που επισκεφθήκαμε το κλουβί για να παρακολουθήσουμε την αγαπημένη μας ομάδα να αγωνίζεται. Δυστυχώς είχαμε φύγει απογοητευμένοι λόγω της αναπάντεχη ήττας από την ομάδα του Λαυρίου. Απόψε δεν θα ήταν υπερβολή να αναφέρω ότι όχι μόνο συμβιβαστήκαμε με το ισόπαλο αποτέλεσμα απέναντι στην Αμφιάλη αλλά και ταυτόχρονα μάλλον ικανοποιημένοι αποχωρήσαμε από το γήπεδο.

Αναγκαίος αυτός ο μικρός πρόλογος πριν περάσω στα όσα συνέβησαν στον αγωνιστικό χώρο. Η Προοδευτική παρατάχθηκε με μια πρωτόγνωρη ενδεκάδα η οποία το πιο πιθανό είναι να μην είχε συνυπάρξει ούτε σε προπονητικό διπλό. Αυτό είχε από πολύ νωρίς αντίκτυπο στην απόδοση και στην συνεννόηση των παικτών στον αγωνιστικό χώρο με αποτέλεσμα η ομάδα να εμφανίζεται ασύνδετη με μεγάλες αποστάσεις σε άμυνα, κέντρο και επίθεση. Παρόλα αυτά στο 5' δημιουργήθηκε η πρώτη υποψία ευκαιρίας για την "Προο" όταν σε γύρισμα από τα δεξιά στο ύψος της μεγάλης περιοχής δεν βρέθηκε κανείς στην πορεία της μπάλας ώστε να την σπρώξει στα αντίπαλα δίχτυα. Το θέαμα εξ αρχής ήταν κακό και σαν να μην έφτανε αυτό σε μια ανύποπτη φάση η Αμφιάλη εκμεταλλεύτηκε λάθος στα δεξιά της άμυνας της Προοδευτικής και αφού βρήκε κενό χώρο ύστερα από μεταβίβαση στο ύψος του πέναλτι με ψύχραιμο σουτ άνοιξε το σκορ γράφοντας το 0-1 στο δέκατο λεπτό. Το κλίμα στην ολιγάριθμη εξέδρα έγινε ακόμα πιο ψυχρό και η ομάδα έδειχνε να μην μπορεί να αντιδράσει. Τα λεπτά περνούσαν και δεν θα ήταν υπερβολή να αναφέρω ότι οι μετά βίας 250 φίλαθλοι ασχολούνταν περισσότερο με τις εξελίξεις και την επόμενη μέρα για το σύλλογο παρά με την εξέλιξη του παιχνιδιού. Απλά να αναφέρω τον τραυματισμό του Θέου στο 22' που επέφερε και την αναγκαστική αντικατάσταση του από τον εκτελώντα χρέη προπονητή Κ.Φελλά. Το ημίχρονο έληξε με κακό θέαμα και με ελάχιστο καθαρό χρόνο παιχνιδιού αφού τα σφυρίγματα του διαιτητή διέκοπταν συνεχώς το παιχνίδι.

Πριν ξεκινήσει το δεύτερο ημίχρονο και ειδικότερα στην ανάπαυλα ο πάγκος της Προοδευτικής πλην των ποδοσφαιριστών αντί να ασχοληθεί με την ψυχολογία και την τακτική που έπρεπε να ακολουθήσει η ομάδα ώστε να ανατρέψει το εις βάρος της σκορ έδειχνε να ασχολείται με την καταγγελία των φιλοξενουμένων ότι εκλάπησαν δύο φανέλες των αναπληρωματικών της...Τελικά ύστερα από αναζήτηση και διαβουλεύσεις η μια φανέλα βρέθηκε και επιστράφηκε στον ιδιοκτήτη της ενώ αρνητική εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως η ομάδα της Αμφιάλης κατήγγειλε πως νεαροί οπαδοί της "Προο" έβαλαν φωτιά στην φανέλα της ομάδας τους. Προσωπικά κάτι τέτοιο δεν υπέπεσε στην αντίληψη μου και θεωρώ πως δεν έγινε ποτέ... Τέλος είναι άξιο απορίας ποιος καθόρισε την τακτική της ομάδας και ποιος πραγματοποίησε αλλαγές ποδοσφαιριστών αλλά και διάταξης αφού οι καθήμενοι στον πάγκο κάθε άλλο παρά προπονητές ήταν.

Με την έναρξη του δευτέρου ημιχρόνου οι γηπεδούχοι φάνηκε να προσπαθούν περισσότερο να ισοφαρίσουν σε αντίθεση με τους φιλοξενούμενους που απλά ήθελαν να κρατήσουν το προβάδισμα και κακοποιούσαν το ποδόσφαιρο. Χωρίς υπερβολές το θέαμα ήταν κάκιστο και το μόνο που ενδιέφερε όλους ήταν οι διοικητικές εξελίξεις και η σωτηρία της ομάδας από την κατάσταση που έχει επέλθει. Χαρακτηριστικό του κλίματος οι συζητήσεις που αφορούσαν την κάλυψη των εξόδων για τα ταξίδια σε Χίο και Ρόδο τις αμέσως επόμενες αγωνιστικές και ο τρόπος που η ομάδα θα μεταβεί στις αντίπαλες έδρες ώστε να αγωνιστεί... Επίσης είναι άξιο αναφοράς το γεγονός πως ακούγονταν φωνές για αποφυγή του υποβιβασμού και την εξασφάλιση βαθμών από νωρίς ώστε η ομάδα να μην κινδυνέψει να βρεθεί ακόμα πιο χαμηλά! Σίγουρα σε ένα τέτοιο κλίμα η διάθεση για ποδόσφαιρο είναι προφανές πως απουσίαζε. Τελικά η Προοδευτική πίεσε περισσότερο και κατάφερε να ισοφαρίσει στο 62' όταν ο Πέρρος επέμεινε από τα δεξιά και παρά τις κόντρες κατάφερε να βγάλει την σέντρα στο δεύτερο δοκάρι όπου με κεφαλιά η μπάλα αναπαύτηκε στα αντίπαλα δίχτυα. Με μισή ώρα παιχνιδιού να υπολείπεται όλα ήταν πιθανά να συμβούν όμως τα συνεχή σφυρίγματα και οι διακοπές σε συνδυασμό με την τραγική εικόνα των ομάδων απλά έκαναν ολοένα και πιο εμφανές πως το τελικό σκορ θα ήταν 1-1. Στο τελευταίο δεκάλεπτο η "Προο" η οποία είχε πραγματοποιήσει όλες τις αλλαγές της αγωνιζόταν με δέκα παίχτες λόγω τραυματισμού του Πέρρου και οι φιλοξενούμενοι προσπάθησαν να πετύχουν κάποιο γκολ αλλά οι ευκαιρίες που δημιούργησαν ήταν εύκολη λεία για την ασταθή για ακόμη ένα παιχνίδι άμυνα της ομάδας μας ή για τον τερματοφύλακα που στο ντεμπούτο του δεν ενέπνεε μεγάλη σιγουριά ακόμα και σε εύκολες επεμβάσεις. Στο 89' δημιουργήθηκε και η φάση του αγώνα όταν ύστερα από εξαιρετική μπαλιά επιθετικός της Προοδευτικής βρέθηκε μόνος απέναντι στην εστία των φιλοξενουμένων και αντί να αντιδράσει ψύχραιμα με το να κοντρολάρει την μπάλα και να εκτελέσει εύστοχα προτίμησε με απευθείας κεφαλιά που κατέληξε απελπιστικά άουτ να παραβιάσει την εστία των φιλοξενουμένων. Ίσως αυτή η φάση να αντικατοπτρίζει και την ψυχολογία της ομάδας... Μέτρια η διαιτησία εξαιτίας των συνεχών διακοπών συνέβαλλε και αυτή στο τραγικό θέαμα ,χωρίς όμως να καθορίσει το αποτέλεσμα, που παρακολούθησαν και οι περίπου 15 φίλαθλοι των φιλοξενουμένων.

Κλειδί του αγώνα...θα πρέπει χωρίς υπερβολές να ψάξει κανείς πολύ για να το βρει! Ας περιοριστώ πως κλειδί του αγώνα ήταν η κλασσική ευκαιρία των τελευταίων λεπτών που δεν χάρισε την νίκη στην "Προο" αλλά και η αδυναμία των γηπεδούχων να πετύχουν κάποιο τέρμα στα πολλά κόρνερ που κέρδισαν και πέρασαν ανεκμετάλλευτα. Καλύτερος παίχτης με μια μικρή ψήφο παραπάνω ο Πέρρος για την ασίστ στην φάση του γκολ αλλά και για το πείσμα του. Αδύναμος κρίκος η συνολική παρουσία και των δύο ομάδων που μας πρόσφεραν ένα απαράδεκτο θέαμα το οποίο χωρίς αμφιβολία οι περισσότεροι ανυπομονούσαν να λάβει τέλος το συντομότερο δυνατόν.

Επόμενη αγωνιστική στην Χίο απέναντι στον ουραγό Όμηρο Καλλιμασιάς με την ελπίδα η κατάκτηση της νίκης να αναπτερώσει κάπως το πεσμένο ηθικό στις τάξεις του συλλόγου. Εκεί θα τελειώσει και ο πρώτος γύρος του πρωταθλήματος με ολική αναπροσαρμογή του στόχου της ομάδας ο οποίος δεν είναι άλλος πλέον από την αξιοπρεπή παρουσία του στα εναπομείναντα παιχνίδια και την όσο το δυνατόν ψηλότερη θέση στο βαθμολογικό πίνακα. Σίγουρα οι εξωαγωνιστικοί παράγοντες έχουν επισκιάσει τις υπόλοιπες δραστηριότητες. Κλείνοντας θα ήθελα προσωπικά να σταθώ στο πλευρό των ποδοσφαιριστών στην διεκδίκηση των χρημάτων που τους οφείλονται και αδιαμφισβήτητα η στάση και η συμπεριφορά τους να συμμετέχουν κανονικά στις προπονήσεις και στις αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας θα έχει θετικό αντίκτυπο στην συμπεριφορά όλων μας προς το πρόσωπό τους.

Donkey2.(Γιώργος Π.).


http://rapidshare.com/files/182151961/proo-amfialh1-1__11-01-09__by_Donkey2.zip

1/13/2009

ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/el/5/55/1383.jpg

Το 1955 προβάλλεται στους κινηματογράφους μια ταινία που έμελε να περιληφθεί στις πιο κλασσικές στην ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου.
Μιλάω για την περιβόητη ‘’Στέλλα’’ σε σκηνοθεσία Μιχάλη Κακογιάννη και μουσική Μάνου Χατζηδάκη.
Στην ταινία αυτή κάνει την πρώτη κινηματογραφική της εμφάνιση η μία και μοναδική Μελίνα Μερκούρη, που έχοντας σαν αφετηρία την ομώνυμη ταινία αρχίζει να ξετυλίγει το κουβάρι αξεπέραστου προσωπικού της μύθου.
Η ταινία γίνεται δεκτή με κινηματογραφικά βραβεία αλλά και έντονες επικρίσεις. Όπως μας πληροφορεί η γνωστή Βικιπαίδεια:
<<Στέλλα είναι ο τίτλος κινηματογραφικής ταινίας, ελληνικής παραγωγής, σε σκηνοθεσία του Μιχάλη Κακογιάννη, που προβλήθηκε για πρώτη φορά το 1955. Βασίζεται στο θεατρικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη «Η Στέλλα με τα κόκκινα γάντια», ενώ δραματουργικά είναι εμπνευσμένη από το μύθο της Κάρμεν. Διακρίθηκε με το βραβείο καλύτερης ταινίας ρετροσπεκτίβας στο Φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, με τη Χρυσή Σφαίρα καλύτερης ξένης ταινίας του1956, καθώς και με το βραβείο ερμηνείας Isa Miranda, για τη Μελίνα Μερκούρη, στο Διεθνές Φεστιβάλ Κιμηματογράφου Θεσσαλονίκης του 1955. Ήταν επιπλέον η επίσημη ελληνική υποβολή για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας του 1956. Υπήρξε η τελευταία ταινία της Μήλας Φιλμ, σημειώνοντας αξιοσημείωτη καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία (134.142 εισιτήρια). Σε αυτή πραγματοποίησαν την πρώτη κινηματογραφική εμφάνιση τους, η Μελίνα Μερκούρη και ο Κώστας Κακκαβάς. Η ηρωίδα, που διαλέγει το δικό της δρόμο αντιμετώπισης των αντιλήψεών της ενόχλησε τα αριστερά έντυπα ‘’Αυγή’’ και ‘’Επιθεώρηση Τέχνης’’, με αποτέλεσμα να επιτεθούν σκληρά κατά της ταινίας. Αντίθετα τα σχόλια του ξένου Τύπου στις Κάννες ήταν ιδιαίτερα ευνοϊκά για την ηρωίδα, πρότυπο της γυναικείας απελευθέρωσης.>>
Προβολή εικόνας πλήρους μεγέθουςΠροβολή εικόνας πλήρους μεγέθουςΠροβολή εικόνας πλήρους μεγέθους
Στην ταινία εκτός από το πασίγνωστο ‘’Αγάπη που ‘γινες δίκοπο μαχαίρι’’ ακούγεται σε πρώτη εκτέλεση από την μεγάλη Σοφία Βέμπο, και το χαρακτηριστικά συμβολικό ‘’Ο μήνας έχει δεκατρείς’’ σε στίχους του ίδιου του Κακογιάννη.
Μέρα που ‘ναι με τον ψυχισμό μας στο ‘’roll dawn’’ όπως λένε και στους εφοπλιστικούς κύκλους, αναπαράγω τους στίχους του συγκεκριμένου τραγουδιού που γνώρισε σημαντικές επανεκτελέσεις, από την ίδια τη Μελίνα, την Άλκηστη Πρωτοψάλτη, και την Αλεξάνδρα, περιλαμβάνοντας και μια ακόμη στροφή που ακούγεται μόνο στην πρώτη εκτέλεση.

Ο μήνας έχει δεκατρείς

Ο μήνας έχει δεκατρείς
καταραμένη μέρα
δεν θέλω ν’ ανταμώσω άνθρωπο
ούτε για κα ούτε για καλημέρα

Κάθε φορά που ξημερώνει δεκατρείς
δεν βγαίνω απ’ το κρεβάτι
κλειδώνω πόρτες και παράθυρα
μα που να κλείσω μάτι

Με λένε για με λένε για προληπτική
μα το ‘φερε η μοίρα
στις δεκατρείς να μείνω ορφανή
στις δεκατρείς και χήρα


Άτιμη μέρα, μ' έφαγες
μου ‘κοψες τα φτερά μου
στον έρωτα με κάνεις διαρκώς
να χάνω τα νερά μου


Προβολή εικόνας πλήρους μεγέθους


ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Το μόνο πράγμα που με παρηγορεί είναι η διαχρονική ατάκα που έχει καταγραφεί για τον Πειραιώτη συμπρωταγωνιστή της Μελίνας: Μασάει ο Φούντας; Έλα ντε. Δ.Β.

Τρίτη και 13 το τεστ για τον δημόσιο δανεισμό με έντοκα γραμμάτια

Τρίτη και 13 το τεστ για τον δημόσιο δανεισμό με έντοκα γραμμάτια
Στα 2 δισ. ευρώ καθορίστηκε το ύψος του ποσού που θέλει να αντλήσει το Δημόσιο στη δημοπρασία εντόκων γραμματίων διάρκειας 13, 26 και 52 εβδομάδων, που θα διενεργηθεί το πρωί της Τρίτης.
Το ποσό που θέλει να συγκεντρώσει το Δημόσιο εκτιμάται ότι θα επιτευχθεί χωρίς σοβαρές δυσκολίες, αλλά το Δημόσιο θα κληθεί να πληρώσει πολύ υψηλά επιτόκια για να προσελκύσει αγοραστές.
Στην τελευταία δημοπρασία ετήσιων γραμματίων, το επιτόκιο είχε διαμορφωθεί στο 5,09%.
Με αφορμή την αψιλία που έχει ενσκύψει μαστίζοντας ακόμη και το πολύπαθο ελληνικό δημόσιο, και την δυσχέρεια που υπάρχει στη λήψη δανείων, η εθνική μας ατάκα μέρα που 'ναι δεν μπορεί να είναι άλλη απ' αυτή που ακολουθεί.
ΡΕ ΑΝΤΕ ... ΔΑΝΕΙΣΟΥ ... μπρρρρ. Δ.Β.

Νεα απο τα κατω...πιο κατω δεν παει

Προοδευτική: Εξάρθρωση ωμοπλάτης ο Μηλιώνης Εκτός αγωνιστικής δράσης για διάστημα έξι εβδομάδων περίπου θα μείνει ο Μηλιώνης καθώς ο τερματοφύλακας των «βυσσινί» υπέστη εξάρθρωση ωμοπλάτης. Αυτή ήταν η τρίτη φορά που η «Πρόο» αντιμετωπίζει πρόβλημα στον «άσσο» καθώς φέτος έχουν τραυματιστεί και οι άλλοι δυο πορτιέρο Μακρυονίτης και Μητρογιάννης. Στα υπόλοιπα θέματα ο τεχνικός Κώστας Φελλάς μιλώντας για το ματς με την Αμφιάλη τόνισε: «Σε έναν ακόμη αγώνα πληρώσαμε τα λάθη μας. Ο αντίπαλός μας χωρίς τις μεγάλες ευκαιρίες κατάφερε να πάρει τον βαθμό της ισοπαλίας». Το βάρος στρέφεται πλέον στο παιχνίδι με τον Όμηρο Καλλιμασιάς από το οποίο εκτός από τον Μηλιώνη θα λείψουν και οι Πέρρος, Θέος και Τσιώλης
Προοδευτική: Μόνο οι παίκτες την κρατούν ζωντανή Καμία εξέλιξη δεν υπήρξε στο στρατόπεδο της Προοδευτικής όσον αφορά τα διοικητικά θέματα της ομάδας. Τα περισσότερα μέλη του Δ.Σ. παραμένουν άφαντα, με συνέπεια η ομάδα να περνάει μια από τις πιο δύσκολες στιγμές στην ιστορία της.
Πάντως, αυτοί που κρατούν την σημαία ψηλά είναι οι ποδοσφαιριστές,οι οποίοι δείχνουν επαγγελματισμό και δίνουν κανονικά το παρόν στις προπονήσεις.
Είναι δυο αναρτήσεις απο το periferiako.com

ΜΑΖΕΨΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΗΣ και ΑΦΗΣΕ ΒΑΘΜΟΥΣ

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ - ΑΜΦΙΑΛΗ: 1-1

Άφησε βαθμούς στο «κλουβί» η ΠΡΟΟ σε ένα παιχνίδι που δεν είχε τίποτα να ζηλέψει από ΠΕΡΥΣΙ. Κακό ποδόσφαιρο, κακή διαιτησία, παίκτες ασύνδετοι μεταξύ τους, και ευκαιρίες να τις ψάχνεις με το κιάλι

Το θετικό ήταν ότι η ομάδα «μάζεψε τα κομμάτια της» και μπήκε στο γήπεδο. Αξίζουν συγχαρητήρια στους απλήρωτους παίκτες που δεν το «έπαιξαν τραυματίες» και δέχτηκαν να είναι στην αποστολή.

Η ομάδα είναι στο χείλος του γκρεμού, και κανείς δε βγαίνει να πάρει μια θέση επίσημα. Κανείς δεν ασχολήθηκε με το παιχνίδι αφού όλοι έστηναν πηγαδάκια στην κερκίδα αγωνιώντας για το μέλλον της ομάδας.
Που είναι οι μεγιστάνες οεο; Που είναι το ΔΣ οεο; Ποίος νοιάζεται για μπάσκετ-βόλλεϋ-ακαδημίες οεο;

ΠΡΟΟ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΣΟΥ - ΠΡΟΟ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΛΑ και ΛΑΟΣ!!!!!!
.......έρχονται εξελίξεις και θα είμαστε παρόν.......γιατί είμαστε κομμάτι ισχυρό στης ΠΡΟΟ το ΛΑΟ....

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ στους ΟΠΑΔΟΥΣ της ΠΡΟΟ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ στους ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ

1/12/2009

Ο ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ ΚΑΙ Η ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ


Σ’ ένα εικονικό διαγωνισμό τοξοβολίας, φτάνουνε στην τελική φάση ο Ρομπέν των δασών, ο Γουλιέλμος Τέλλος, κι ένας έλληνας.
Προκειμένου να βγει ο τελικός νικητής δοκιμάζουν το δυσκολότερο. Στήνουνε ένα παιδάκι στο δέντρο, του βάζουνε στο κεφάλι το μήλο, σημαδεύουνε και βαράνε.
Πρώτος ρίχνει ο Ρομπέν πετυχαίνει το μήλο, και περιχαρής στρέφεται στο κοινό που τον μπιζάρει, και αναφωνεί: I am Robin Hood.
Δεύτερος ρίχνει ο Γουλιέλμος Τέλλος. Ίδιο αποτέλεσμα. Γυρίζει στο πλήθος και αναφωνεί. I am William Tell.
Τρίτος ρίχνει ο έλληνας. Χάνει για κάτι το στόχο, και πετυχαίνει το παιδάκι στο δόξα πατρί. Τέζα το παιδάκι βουβαμάρα στο πλήθος.
Την κρίσιμη εκείνη ώρα, σηκώνει ο αθλητής μας το χέρι και αναφωνεί. Ι am sorry!!!

ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ
Η αντιστοιχία της παραπάνω ιστορίας με την κατάσταση που επικρατεί στην Προοδευτική είναι απόλυτη.
Το μήλο είναι ο στόχος της ανόδου. Ο Ρομπέν με τον Γουλιέλμο, είναι οι αντίπαλοι που προφανώς είναι καλύτεροι από μας, το παιδάκι είναι η Προοδευτική, και ο ατζαμής τοξότης δυστυχώς η διοίκηση.
Όλο το blog ήτανε χθες στο γήπεδο. Κανείς μας δεν βρήκε το κουράγιο να περιγράψει το παιχνίδι. Να μεταφέρει σ’ όσους δεν ήτανε την ανυπόφορη εικόνα μιας τραγικής ομάδας, χωρίς αρχή μέση και τέλος.
Είναι πραγματικά απίστευτο. Μια διοίκηση που γέννησε το μεγαλύτερο όνειρο στην ιστορία του συλλόγου να φτάνει λίγους μήνες μετά σ’ αυτό το σημείο.
Να ζητάμε από την πλευρά μας μεταφορά τεχνογνωσίας για να νοικοκυρέψουμε τον σύλλογο, και αντί γι’ αυτό να φθάνουμε στη μη διοίκηση.
Αυτό δεν είναι απλά απαξίωση, είναι ταινία τρόμου.




ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
Δεν νομίζω πως έχει κάποιο νόημα να ξαναγυρίσουμε πίσω, αναπαράγοντας το τι έγινε μέχρι σήμερα. Σημασία έχει τι κάνουμε τώρα, αυτή ακριβώς την στιγμή, γιατί το αύριο δεν μπορεί να περιμένει άλλο.
Πάνω από διακόσιοι προδευτικάνοι που βρέθηκαν χθες στο παγωμένο γήπεδο, δεν είχανε το κουράγιο ούτε καν να διαμαρτυρηθούν.
Η φράση ιστορικού στελέχους που δεν θέλω να αποκαλύψω το όνομα του, είναι χαρακτηριστική. Καλύτερα να το κλείσουμε και ν’ ασχοληθούμε με την αναπόληση των περασμένων μεγαλείων.
Αρνούμαι να κάνω κριτική σε παίχτες και πάγκο, όχι γιατί είναι άμοιροι ευθυνών, αλλά γιατί στην παρούσα στιγμή μοιάζει σαν να φταίει ο γάϊδαρος και να χτυπάς το σαμάρι.
Όταν φτάνουμε στο σημείο ν’ αναρωτιούνται οι φίλαθλοι στο τέλος του παιχνιδιού αν υπάρχουν χρήματα για να πάμε την άλλη βδομάδα στην Χίο, πιο κάτω δεν υπάρχει πλέον.
Παρακαλώ τα μέλη του Δ.Σ. να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων και ν’ αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν ξεκαθαρίζοντας τα πράγματα.
Από την τακτική που ακολουθούμε το τελευταίο δίμηνο, χάνουν όλοι. Η ομάδα σε αποτελέσματα, ο σύλλογος σε εικόνα, τα μέλη του Δ.Σ. σε προσωπικό κύρος.
Λύσεις αν θέλουμε να τις αναζητήσουμε, υπάρχουν. Αν σκέπτονται να μείνουν, ο κόσμος θα τους στηρίξει αρκεί να διαπιστώσει πως υπάρχει κατεύθυνση και σχέδιο δράσης που να αφορά όλο τον σύλλογο.
Αν σκέπτονται να φύγουν, ας το κάνουν για να δούμε επιτέλους που βρισκόμαστε πριν την επόμενη μέρα. Μην ξεχάσουν μόνο πως υπάρχουν και κάποιες οικονομικές εκκρεμότητες που πρέπει να εκπληρωθούν μέχρι το τέλος Μαϊου, που τελειώνει αγωνιστικά η χρονιά.

Από την πλευρά μας, εμείς δεν περιμένουμε πλέον. Απλά διεκδικούμε λύση εδώ και τώρα. Μακάρι ο Γόρδιος δεσμός να λυθεί δίνοντας λύση επιθυμητή απ’ όλους. Όσο ο κόμπος παραμένει στο χτένι, αντί για λύση κάθε μέρα θα οδηγούμαστε όλο και πιο κοντά στη διάλυση. Δ.Β.

1/11/2009

Μπασκετ Ανδρων..

Δύο είναι οι ομάδες που απολαμβάνουν την πρωτιά στον 2o όμιλο Νότου και αυτές δεν είναι άλλες από τις Ιεράπετρα και Λιβαδειά. Το συγκρότημα του Γιώργου Μακράκη επικράτησε της Προοδευτικής εκτός έδρας, ενώ η Λιβαδειά πήρε το μεγάλο ντέρμπι απέναντι στο Ψυχικό. Ο Πανελευσινιακός πήρε σπουδαία νίκη απέναντι στην Κηφισιά εκτός έδρας και μπήκε δυνατά στο κυνήγι του πρωταθλήματος, ενώ ο Μίλωνας επικράτησε του Ιωνικού Νικαίας με τους φιλοξενούμενους να έχουν πολλά παράπονα από την διαιτησία.

Τα αποτελέσματα:
Λιβαδειά – Ψυχικό 62-58
Κηφισιά – Πανελευσινιακός 52-53
Μίλωνας - Ιωνικός Ν. 96-92 (77-77 κ.α.)
Ζωγράφου - ΠΑΟ Δειλινών 68-76
Κρόνος Αγ. Δημ. – Φιλαθλητικός 68-66
Ιπποκράτης Κω - Ιωνικός Ν. Φιλ. 67-58
Προοδευτική – Ιεράπετρα 62-67

Μίλωνας – Ιωνικός Ν. 96-92
Διαιτητές:
Παπαγιαννόπουλος Λ. – Κουνάνης.
Τα δεκάλεπτα: 22-17, 34-42, 54-62, 77-77 (κ.α.) 96-92.
ΜΙΛΩΝΑΣ (Παππάς): Γεωργοπαπαδάκος 18 (2), Καλοβρυνάς 3, Ντόκος 6, Ρουσσόπουλος 19 (2 τρ. 9 ασ.), Γρύλλης 2, Μπίκας, Παπαδάκης 19 (2), Ευαγγελίτσης 16 (16ριμπ.), Μπένος 13.
ΙΩΝΙΚΟΣ (Παναγιωτόπουλος): Αγγελόπουλος 10 (2), Γεωργείου 12 (4), Γιαπκιάδης 22 (5), Καββαδάς 12, Μιχαλόπουλος, Ζέρβας 8 (1), Κουκκουνιάς 11 (1), Κουρής 17.

Ιπποκράτης – Ιωνικός Ν. Φιλ. 67-58
Διαιτητές:
Καραλής – Δαρλαμήτσος.
Τα δεκάλεπτα: 20-14, 32-29, 45-37, 67-58.
ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ (Κανενόπουλος): Ντούρβας 6 (1), Χολέβας 16 (1), Τσιούντος 25 (1), Πλευράκης 4, Ορνιθόπουλος 12, Γκοράτσας 3, Χρύσης 1, Λουγιάκης.
ΙΩΝΙΚΟΣ Ν. ΦΙΛ. (Σταθούλης): Δέλλιος 3, Μαυραγάνης 15 (1), Νταφόπουλος 3 (1), Κατσούλας 4, Μπαλαμπάνης 4, Αγαπιάδης 10 (1), Λυμπερόπουλος 9 (1), Κουκλάκης 8 (1), Στράγκας 2.

Ζωγράφου – ΠΑΟ Δειλινών 68-76
Διαιτητές:
Κιούρκας – Κωνσταντινόπουλος.
Τα δεκάλεπτα:
10-19, 27-38, 46-59, 68-76.
ΖΩΓΡΑΦΟΥ (Οικονομάκος): Ψυχογιόπουλος 14 (1), Αργυρόπουλος 10, Παπαϊωάνου 7, Καλογερόπουλος 5, Φοσσές 7, Μπουραζάνης 5, Μιχόπουλος 10, Κοντόπουλος 4, Παπαθανασόπουλος 4, Αλιτζόγλου 2.
ΠΑΟ ΔΕΙΛΙΝΩΝ (Κόκκινος – Κατσούνης) Δέλλιος 12 (1), Καραλής 11 (2), Βογιατζής 12, Μαυρίδης 22, Οικονόμου 3, Κουλουριώτης 1, Μαϊστρέλης, Γώτσος 13 (2), Κοτρώτσιος 2.

Λιβαδειά – Ψυχικό 62-58
Διαιτητές:
Μπούσιας – Τσώνος Μ.
Τα δεκάλεπτα: 13-9, 31-28, 51-44, 62-58.
ΛΙΒΑΔΕΙΑ (Τσιαούσης): Δελέγκος, Ρουμελιώτης 2, Ταμπίτσικας, Κωνσταντώνης 11 (1), Ξενάκης 6 (1), Παπαδάκης 2, Τερματζίδης, Τέιλορ 13, Μάρκο Ψάλτου 10, Μίλαν Ψάλτου 14 (2), Καλαντωνέας 4.
ΨΥΧΙΚΟ
(Ρεμεντέλας): Κακκαβάς 5 (1), Αχής 6, Αποσκίτης 9 (2), Στεργάκης 11 (3), Αρσένης 9 (2), Παπαδογιαννάκης 2, Λογοθέτης, Υφαντής 5, Μπούχερτ 11.

Κρόνος Αγ. Δημ. – Φιλαθλητικός 68-66
Διαιτητές:
Κανακάρης – Παπανικολάου Ι.
Τα δεκάλεπτα: 25-12, 42-34, 55-57, 68-66.
ΚΡΟΝΟΣ (Χρυσόγελος – Παρασκευόπουλος): Χριστοφάκης 2, Στραγανιώτης 28 (2), Μωυσίδης 7 (1), Παπαδάκης 3, Καλφόπουλος 11, Αγγελόπουλος, Κωνσταντακόπουλος 7 (1), Καραπλής 2, Λίτσιος 8.
ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟΣ (Ζήβας): Ογιεφούγκα 18, Θάνος 9 (2), Μαγγιτόμπε 8, Γκίκας 4, Παρασκευόπουλος 5 (1), Τσιουμπρής 6, Ρούσσης 1, Κασιούμης 2, Ναθαναϊλίδης 13.

Κηφισιά – Πανελευσινιακός 52-53
Διαιτητές:
Τραγάκης – Μπίκας.
Τα δεκάλεπτα: 21-21, 38-35, 46-46, 52-53.
ΚΗΦΙΣΙΑ (Παπαθεωδόρου): Κούτουλας 6, Φράτα 3 (1), Διαμαντόπουλος 2, Ψωμαδέρης 3, Δέδες 14 (2), Καρατζάς 6 (1), Κοτίνης, Απέργης 12, Ντεφούδης, Λαγοπόδης, Παπαδόπουλος 5 (1).
ΠΑΝΕΛΕΥΣΙΝΙΑΚΟΣ (Σκαραφίγκας): Αβραμίδης Δ. 8, Βεντούρης 4 (1), Ταταρούνης 3, Τύρλας 15, Βιολέτης 5, Κουτουζης, Μπαρμπαρής 5, Κορρές 2, Θέος 6, Μπαλαφας 4 (1).

Προοδευτική – Ιεράπετρα 62-67
Διαιτητές:
Δημόπουλος – Κοντίλης.
Τα δεκάλεπτα: 12-17, 26-31, 47-55, 62-67.
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ (Καλογήρου): Δρακόπουλος 18 (4), Ζάτας 3 (1), Καράμπατσος, Μητρόπουλος 10 (2), Τσιρογιάννης 9 (1), Σακελαρόπουλος 1, Σταμάτης 5, Βαρυπάτης 7 (1), Βαμβακάρης 5 (1), Λουμιώτης 4.
ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ (Μακράκης): Koλοβός, Παπαδημητρίου 9 (1), Μιχαηλίδης 5 (1), Μάτος 18 (2), Τσώλης 7 (1), Μυστηλιάδης 2, Χριστόδουλος 14, Καραλής 12 (2).

Βαθμολογία (μετά από 13 αγώνες): Ιεράπετρα 23, Λιβαδειά 23, Κηφισιά 22, Ψυχικό 22, Πανελευσινιακός 22, Μίλωνας 21, Κρόνος Αγ. Δημ. 21, Ιωνικός Ν. Φιλ. 20, Προοδευτική 18, ΠΑΟ Δειλινών 18, Ιωνικός Ν. 17, Ιπποκράτης 16, Ζωγράφου 15, Φιλαθλητικός 15.

Επόμενη αγωνιστική (18/01, 14η): Κηφισιά – Λιβαδειά, Μίλωνας – Ψυχικό, Ζωγράφου - Ιωνικός Ν., Κρόνος Αγ. Δημ. - ΠΑΟ Δειλινών, Ιπποκράτης – Φιλαθλητικός, Προοδευτική - Ιωνικός Ν. Φιλ., Πανελευσινιακός – Ιεράπετρα.

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων