Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

12/21/2009

WHERE ARE THE COPS, OEO?..

Στο ΠΡΟΟ Inside στο facebook κάποιος φίλος έγραψε:
"ΡΕ ΜΠΑΤΣΟΙ ΧΩΣΤΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ... ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΤΙ ΣΩΣΤΟ!"

Ακριβώς αυτό... Έχω φτάσει 25 χρονών μ@λάκας και μόνιμος στρατιωτικός. Δεν μπορώ να πηγαίνω πια να παίζω ξύλο με κάθε καραγκιόζη, δεν έχω όρεξη ρε παιδί μου! Έπαιζα στα 15 μου, στα 18 μου στα 20 μου... Στη Ν.Φιλαδέλφεια με κυνηγάγανε λες και ήμουνα Εβραίος ένα φεγγάρι... Όχι άλλο βαρέθηκα... Ας κάνει κάτι η αστυνομία πια! Για το όνομα!!!
Ας τους πιάσει όποιοι είναι και να τους βάλει μέσα να ξεμπαρδεύουμε!.. Δήλαδή το παιδί μου στο γήπεδο πώς να το φέρω αύριο μεθαύριο ρε παιδιά, πείτε μου! Εδώ υπάρχουν άτομα που χτυπάνε ηλικιωμένους και παιδιά ρε, και η αστυνομία κοιτάει!!! Κάποτε αν πήγαινες στο γήπεδο και δεν ενοχλούσες κανέναν δεν σε πείραζε και κανένας. Τώρα δηλαδή τι?..
http://www.facebook.com/group.php?gid=53380472127
ΠΡΟΟ ΝΟ GATE forever
VISSINI ULTRAS are coming back κουφάλες...V.E.

1 σχόλιο:

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων