Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

9/06/2009

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ...ΩΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΣΧΟΛΙΟ

Με την ευγενική χορηγία του Ε.Σ. Α.Ε. και του τουριστικού πρακτορείου army tours μετά από ένα πεντάμηνο ταξίδι στον νομό του Έβρου ο επόμενος σταθμός ήταν ένα εξωτικό χωριό στο νομό Σερρών μόλις 8 χιλιόμετρα από τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα... Με μεγάλη μου χαρά απολαμβάνω μετά από δυό εβδομάδες μια ολιγόωρη έξοδο οπότε είπα και εγώ να ενημερωθώ για τα νέα της ομάδας μας και ταυτόχρονα μετά από αρκετό διάστημα να κάνω ξανά αισθητή την παρουσία μου με αυτό το άρθρο.

Θεωρώ σκόπιμο να μην αναφέρω τίποτα παραπάνω για όλη την παρωδία που εξελίσσεται μπροστά στα μάτια μου τους τελευταίους μήνες εδώ που βρίσκομαι αλλά κάποια στιγμή θα βγάλω προς τα έξω όλα όσα με πνίγουν...
Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να δώ κάποιο παιχνίδι της ομάδας ώστε να έχω την δυνατότητα να σχολιάσω την αγωνιστική παρουσία της, όμως από αυτό εδώ το βήμα που μου δίνει και μας δίνει το internet θέλω να απευθύνω ανοιχτό κάλεσμα στον κόσμο να στηρίξει με όλη του την δύναμη τον σύλλογο για την μεγάλη επιστροφή. Στα φιλικά προετοιμασίας χτίζεται ένα αξιόμαχο σύνολο που έχει ως μοναδικό στόχο την άνοδο. Τα πρώτα δείγματα που διαβάζω μου φαίνονται ενθαρρυντικά όποτε δε μένει τίποτα άλλο από την πρεμιέρα των επίσημων αγωνιστικών υποχρεώσεων για να αποδειχθεί και στην πράξη η δυναμικότητα της ομάδας. Ο βασικός κορμός και ο προπονητής δεν έχουν αλλάξει σε σχέση με την περυσινή περίοδο και ο όμιλος δεν πρέπει να μας φοβίζει παρά το γεγονός ότι μορφοποιήθηκε με δυνατές ομάδες από την Μυτιλήνη. Σημασία έχει να σταθούμε δίπλα στην ομάδα με κάθε τρόπο και με υπομονή να επανέλθουμε δυναμικά σε ένα οικογενειακό κλίμα χωρίς τα λάθη και τις διαφωνίες του παρελθόντος. Σαφώς το παρόν κείμενο δεν μεταφέρει κάποιο νέο αλλά μεταδίδει την αγωνία και την λαχτάρα που νιώθω να ξαναβρεθώ στο γήπεδο να φωνάξω για την ομάδα μας...

Καλό ξεκίνημα στις αγωνιστικές υποχρεώσεις της νέας περιόδου και κάθε επιτυχία σε όλα τα τμήματα της Προοδευτικής!
Όπου κι αν βρεθούμε είμαστε κοντά στην ομάδα μας... Χαιρετισμούς σε όλους αδέλφια!

Donkey2 - Γιώργος Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων