Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

8/04/2009

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΑ?

Πείτε μου αγαπητοί μου, δεν είναι κρίμα Αύγουστο μήνα ακόμα να έχουμε γίνει όλοι μεταξύ μας ΚΩΛΟΣ? Τρείς και ο κούκος μείναμε, μην κοροιδευόμαστε... Δεν είναι χαζομάρα να τσακωνόμαστε οι τρείς με τον κούκο και ο κούκος με τους τρείς? Δεν θέλω να πάρω ούτε το μέρος των παιδιών που έγραψαν διάφορα στο Forum, ούτε το μέρος του κυρίου Δημήτρη και ας είμαι μέλος του blog. Εγώ, όπως και όλοι μας, είμαι με το μέρος της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ και κανενός άλλου. Όταν τρωγόμαστε μεταξύ μας, μόνο κακό κάνουμε στην ομάδα και τίποτε άλλο. Δεν ξέρω προσωπικά τους κυρίους του ΔΣ και δεν με ενδιαφέρει να τους μάθω, οπαδός είμαι όχι μέτοχος. Το μόνο που ξέρω γι'αυτούς είναι ότι θέλουν την συμπαράσταση και τη βοήθειά όλων μας σε αυτόν τον αγώνα, και πρέπει να τους τα δώσουμε απλόχερα, όχι να προσπαθούμε να φάμε το χέρι του δίπλα μας...
ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ, ΜΙΑ ΦΩΝΗ, ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ.... ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ
ΠΡΟΟ NO GATE forever
VISSINI ULTRAS are coming back κουφάλες...
V.E.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων