Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

7/22/2009

ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Ναι ναι, καλά το καταλάβατε... Και εγώ για την πρώτη προπόνηση θα σας πω...
Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος, και αυτό για αρκετούς λόγους:
1.Είδα αρκετό κόσμο να έχει προσέλθει στο ΕΑΚ, μιλάμε για πάνω από 100 άτομα.
2.Είδα πολλά παιδάκια! (Ω, τι ευτυχία Θεέ μου...)
3.Είδα χορηγό στη Φανέλα.
4.Είδα ότι μπορεί να "ξεπέσαμε" στο ΕΑΚ, αλλά τουλάχιστον ο τάπητας είναι του κουτιού.
5.Είδα πάνω από 25 παίχτες να κάνουν προπόνηση.
6.Είδα το μπλογκ εκεί να μοιράζει φανελάκια του Φεστιβάλ (αν δεν πενέψεις το σπίτι σου...)
7.Είδα ένα μικρό τσιμπούσι με σαντουιτσάκια,τυροπιτάκια κτλ
8.Είδα να βάφουν τα κάγκελα του γηπέδου.
9.Έπεσε και ένα βαρελώτο, έτσι για το τζέρτζελο...
Δεν ξέρω για εσάς, εγώ πάντως είμαι πολύ αισιόδοξος. Κάτι μου λέει ότι θα μας πάει καλά ο φετινός Χειμώνας. Αλλά ας μην αγχώνομαι από τώρα, έχουμε έναν ολόκληρο Αύγουστο να χαρούμε ακόμα! (αφήστε, και πέφτει Σάββατο της Παναγίας φέτος, χάνουμε και την αργία...).
ΠΡΟΟ NO GATE forever
VISSINI ULTRAS are coming back κουφάλες...
V.E.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων