Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

6/21/2009

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ!!!

Τις προάλλες πήγα στα γραφεία στο Περιβολάκι, να γίνω επιτέλους και εγώ μέλος της Προοδευτικής μας και να πάρω το διαρκείας μου. Αυτά που αντίκρισα ομολογουμένως μου έκλεισαν το στόμα όσων αφορά παλιές μου δηλώσεις, και μου απέδειξαν ότι έχουν τελικά γνώση οι φύλακες, και δεν είμαστε τόσο ανοργάνωτοι όσο φοβόμουν.

· Μία συμπαθέστατη κυρία με εξυπηρέτησε σε ότι ήθελα.

· Με την εγγραφή μου, μου δόθηκε ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ του συλλόγου και ΝΟΜΙΜΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ με τη σφραγίδα του ΑΟ, για τα χρήματα που έδωσα.

· Η λίστα των μελών δεν ήταν του τύπου «Πάρε ένα χαρτί και γράφε ονόματα» αλλά έχει μορφή πολύ πιο οργανωμένη από κάτι τέτοιο.

· Τα γραφεία έλαμπαν από καθαριότητα.

Τώρα βέβαια κάποιοι θα παρεξηγηθούν, σκεπτόμενοι "και τι νόμιζες ρε V.E., ομάδα έχουμε όχι την παράγκα του Καραγκιόζη!". Πιστέψτε με καλοί μου άνθρωποι, παρά το νεαρό της ηλικίας μου έχουν δει τόσα πολλά πράγματα τα μάτια μου, που περιμένω να δω ΤΑ ΠΑΝΤΑ από τον ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ! Ομολογώ ότι οι καχυποψίες μου αυτή τη φορά ήταν λανθασμένες και άδικες. Χαίρομαι που βλέπω στα αλήθεια να ξημερώνει νέα μέρα για την ομάδα μας. Χαίρομαι που κάποιοι, χωρίς κανένα προσωπικό οικονομικό συμφέρον, μερίμνησαν γι'αυτό. Χαίρομαι που και εγώ, ένας τυχαίος φίλαθλος, δύναμαι πλέον να είμαι μέλος της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ. Επιτέλους Θεέ μου, είχα χρόνια να το πω… ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ!!!

Όλοι στο ΠΡΟΟ Inside (Facebook)

http://www.facebook.com/profile.php?id=1426925699&ref=profile#/group.php?gid=53380472127

ΠΡΟΟ NO GATE forever

VISSINI ULTRAS are coming back κουφάλες


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων