Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

6/06/2009

Προς τον φιλο Σακη.

Αγαπητε φιλε ΣΑΚΗ,με μεγαλη απορια διαβασα την επιστολη σου στις 4 του ΙΟΥΝΗ
2009. Ειμαι υποχρεωμενος να απαντησω,όχι για να απολογηθω σε καποια πραγματα που
δεν φταιω,αλλα για να σε ενημερωσω.Η παραπληροφορηση είναι το μεγαλυτερο κακο
για την ομαδα μας και τα παπαγαλακια εχουν κανει ανεπανορθωτη ζημια.

Κατά αρχας χωρις να σε ξερω θελω να πιστευω ότι και συ εισαι ενας γνησιος ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑΝΟΣ ποσο μαλιστα εγω που την μεγαλη μου αγαπη για την ομαδα
την πληρωσα με χιλιαδες ωρες ενασχολησης σε βαρος της υγειας μου και εκατονταδες
xιλιαδες ευρω.

Απαντω λοιπον βασει της ροης του κειμενου σου…
Όταν ανελαβα την ομαδα τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ του 2007,όχι δελτιο αθλητη δεν υπηρχε
οχι φανελα ή μπαλα,όχι αποδυτηρια,ουτε επιστολοχαρτο μετα τη διαλυση της ΠΑΕ
Παρ όλα αυτά πληρωνα μονος μου όλα τα απληρωτα και όλα τα αμαζευτα ποια εξελεγκτικη
επιτροπη που την τελευταια στιγμη καταφερα να εξασφαλισω την συμμετοχη της ομαδας
στο πρωταθλημα.Μη ξεχνας ότι ειχα δωσει το ποσον των 70.000 ευρω χωρις να εχω
κανενα δικαιωμα αφου διοικηση φαινοταν ο κ. Χαλκιδης.Αμεσα λοιπον οριστηκε εκπροσω-
πος στο ΜΠΑΣΚΕΤ ο κ Λαουταρης και στο ΒΟΛΛΕΥ η κ.Σεφερη
Πιστευω να γνωριζεις τον Γολγοθα μου την χρονια αυτή που το τοτε Δ Σ είναι και σημερα
και αφου ειδαν την ασχημη πορεια της ομαδας που οι ιδιοι 3-4 παλαιμαχοι ειχαν φτιαξει
παραιτηθηκαν από το Δ Σ ουτε στο γηπεδο δεν παταγανε
και εμεινα μονος μου.Δεν λυγισα όμως με την βοηθεια των φιλαθλων και
των αγνων φιλων ΄[ θελω να πιστευω ότι εισαι ενας από αυτους] τα καταφεραμε -η ομαδα
μας τερματισε στη 5η θεση αξιοπρεπεστεατα χωρις να οφειλει ουτε ένα ευρω αφου
πληρωσα τα παντα χωρις καμια βοηθεια,εκτος αν θεωρεις στις 200.000 που ξοδεψα τοτε
το σημερινο σχεδον Δ.Σ που ηταν και τοτε μου εδωσε 10.000 ευρω. [Γρηγοριαδης]
Θα μπορουσα να πω και αλλα πολλα για αυτή τη χρονια αλλα πανω από όλα το συμφερον
της ομαδας μας με αναγκαζει να σιωπω.

Αφου περασε αυτή η χρονια επρεπε να βρω τι θα γινει στο μελλον καθοτι παραγοντες
και οικονομικοι φιλοι της ομαδας δεν υπηρχαν πλεον.Ο Φιλος εφοπλιστης και κορυδαλ-
λιωτης Σταματης ΜΟΛΑΡΗΣ μετα από ατελειωτες συναντησεις και συζητησεις τον
επεισα να είναι κοντα στην ομαδα .Πραγματι καναμε ένα μεγαλο σχημα και μαζι με
αλλους φιλους του εφοπλιστες οραματιζομουνα μια μεγαλη ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ όχι μονο
στα ποδοσφαιρικα γηπεδα αλλα σε όλα τα αθληματα και στο κοινωνικο προσωπο.
Δυστυχως όμως τα επακολουθα τα γνωριζετε ολοι΄/ Αυτοι οι 4-5 γνωστοι αγνωστοι τους
εστειλαν αδιαβαστους.Αφου φροντισαν εμενα και τον ΜΟΛΑΡΗ να μας απομονωσουν,αρχισαν την ασυδοσια και την καταστροφολογια με αποτελεσμα 37 αθλητες κλπ
κλπ …..στις 10 πρωτες αγωνιστικες η ομαδα ηταν 15 βαθμους πισω από τον πρωτο.
Ηρθε λοιπον φιλε ΣΑΚΗ ο μηνας Δεκεμβριος 2008 ο οικονομικος τους προυπολογισμος
για μεχρι τελος της χρονιας μεγαλος ,αρχισαν να μιλουν για εξοδο ματαια βεβαια
η προσπαθεια μου να τους μεταπεισω αφου και διοικητικα ειχαν γινει 10 κομματια.
μεταξυ τους.
Οι πληρωμες τους ειχαν σταματησει μεχρι 11 Νοεμβριου οι οφειλες τους 7 μηνες ακομη
Στα τμηματα ΜΠΑΣΚΕΤ-ΒΟΛΛΕΥ ειχα δωσει μονος μου μεχρι τοτε 105,000 ευρω.
Και ένα ωραιο πρωι ειπανε φευγουμε.Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ προ των πυλων……..
Η Ομαδα ποδοσφαιρου ειχε 14 αγωνες ----20 βαθμους ο κινδυνος υποβιβασμου αμεσος τα τμηματα ΜΠΑΣΚΕΤ-ΒΟΛΛΕΥ δεν τα αναγνωρισαν ποτε [μου ειπαν να τα κλεισω] κλπ κλπ…….
Τοτε λοιπον εγω ο ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ χωρις να ανηκω στο επισιμο Δ.Σ με αισθημα
ευθυνης ανελαβα για μια ακομη φορα να σωσω την ομαδα μας από τον εξευτιλισμο
αλλα και υποβιβασμο.Μειωσα το αριθμο των αθλητων εφτιαξα νέο μισθολογιο πηρα προπονητη τον κ,ΠΥΡΕΝΗ εκλεισα τις πορτες και τα αποδυτηρια αγορασα ένα εμπειρο
τερματοφυλακα [ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ]και μαζι με τον κ.ΦΕΛΛΑ σε 14 αγωνες πηραμε
26 βαθμους με μονο 2 ηττες και βαστηξα το φρονημα της Ομαδας ψηλα χωρις να χαρι-
στουμε σε κανενα αντιπαλο.Τα δε τμηματα ΜΠΑΣΚΕΤ –ΒΟΛΛΕΥ φθασανε μεχρι
την τελευταια αγωνιστικη με αξιοπρερεια.
Συνεχιζω λοιπον φιλε ΣΑΚΗ προς ενημερωση οσα μπορω να πω γιατι το BLOG
διαβαζεται πανελλαδικα Εγω εγραψα την ανακοινωση των εφοπλιστων περι μη
αλλης οφειλης τους, αισθανομενος αγαπη σε αυτους που ηρθαν να βοηθησουν παρο
ολα τα οικονομικα και τεχνικα τους λαθη με την ελπιδα ότι ο φιλος μου ΜΟΛΑΡΗΣ
καποια στιγμη θα ερθει παλι κοντα μας.
Από το Δεκεμβριο μεχρι Απριλιο ξοδεψα πανω από 160,000 ευρω και δεν ζηταω
να μου τα δωσει κανεις πισω.Προκαλω οποιος από το προηγουμενο Δ.Σ η το ση
μερινο αμφισβητει για όλα αυτα να με καταγγειλει δημοσια.
Επειδη εμεις οι ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑΝΟΙ ειμαστε μια οικογενεια ειμαι στη διαθεση
σε ολους να απαντησω όχι όμως δημοσια κανoντας κακο στην ομαδα γι αυτό
παραθετω το email μου batapan@gmail.com .Κατηγορειστε με βρiστε με ή
ο,τιδηποτε άλλο ----- καθαρος ουρανος δεν φοβαται.

Ευχομαι ολοψυχα κάθε επιτυχια στη νεα ΔΙΟΙΚΗΣΗ θα ειμαι κοντα τους
Πρωτος θα γραφτω συνδρομητης [Μελος βεβαια ειμαι ]
, Μαζι με τον γιο μου και τη γυναικα μου.
Με ενοχλει παντως όταν ο Γιαννης Ταμβακης σαν μελος του νεου Δ.Σ αναφερει
τωρα ειμαστε γνησιοι ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑΝΟΙ [του θυμιζω βεβαια όταν πριν 2
χρονια στο πρωτο Δ Σ ηταν σχεδον τα ιδια ατομα μαζι με εμενα και μολις ειδε
τα δυσκολα με τη πορεια της ομαδας εφυγε με τη δικαιολογια δεν τον αφηνει η γυναικα του]
Ισως εγω δεν ειμαι γνησιος??λιγο σεβασμο παρακαλω…
Με ενοχλει που ο Σκριβανος και ο Μανδρεκας στη Γ Συνελέυση μονο απατεωνα δεν με
ειπανε ενώ πριν ένα μηνα μου ειχαν απονεμει τιμητικη πλακετα [ ισως φοβηθηκανε ότι
θα αλλαξει η διοικηση και χασουν τις υποδομες….. ]

Φιλε ΣΑΚΗ δεν υπαρχουν σκιες τα 2 τελευταια χρονια εγιναν παρα πολλα και καλα
και λαθη τα καλα είναι περισσοτερα χρειαζεται υπομονη οι καιροι είναι δυσκολοι
το οικονομικο και ο αναπροσαννατολισμος της κοινωνιας μεγαλος
Τιμω και σεβομαι ολους τους παλαιμαχους,3-4 δεν μπορουν να τους αμαυρωσουν.
Τους εζησα πενηντα χρονια από κοντα,πότε σαν φιλαθλος με κοντα παντελονακια
τους θαυμαζα,πότε σαν ταμιας τους πληρωνα,πότε σαν γενικος αρχηγος χτυποκαρδουσα
στο παγκο της ομαδας μαζι τους,πότε σαν προεδρος σταθηκα διπλα τους για την αξιοπρεπεια
της ομαδας και του ονοματος τους.Εδωσαν –πολλα παρα πολλα για την ιστορια της
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ μας να θυμασαι όμως ότι ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ που δινουμε
χωρις να παιρνουμε.Εαν αλλαζανε ομαδα κοιταγανε να κερδισουν την ομαδα μας
εάν ηταν προπονητες σε άλλη ομαδα πανυγηριζαν με την ηττα της ομαδας μας
και αν καθυστερουσε καποιο μηνιατικο κανανε καταγγελια,ή για συμβολαιο 2-3 χιλιαδες
χαμηλοτερο αλλαζανε ομαδα.Πως θα με χαραχτηριζες εμενα αν γινομουν Προεδρος
στον Ιωνικο….δυστυχως ετσι είναι η ζωη ………………….

ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ Ο ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΤΑΓΙΑΝΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων