Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

6/01/2009

Μας εβαλαν τα γυαλια...

Ιστορια 1η

Ενας φίλαθλος 91 ετών της Ζακύνθου κατόρθωσε με μια κίνηση να ανάψει τη φλόγα που είχε ανάγκη η ομάδα για να μπορέσει να βρει λύσεις στα προβλήματα που σήμερα αντιμετωπίζει…


Στη διάρκεια της γενικής συνέλευσης που πραγματοποιήθηκε για το μέλλον του συλλόγου, ο Χρήστος Ξένος, 91 ετών σήμερα, πήρε το λόγο και με μια κίνηση που ξάφνιασε πολλούς προσέφερε 100 ευρώ από τη σύνταξή του υπέρ της ενίσχυσης του ταμείου της ομάδας: «Αυτά τα 100 ευρώ τα προσφέρω από το υστέρημά μου γιατί θέλω να βλέπω τη Ζάκυνθο στη Γ’ Εθνική. Λέγομαι Χρήστος Ξένος και είμαι ο μεγαλύτερος από όλους σας εδώ σε αυτή την αίθουσα. Είμαι 91 ετών. Παρακολουθώ από παιδάκι την ομάδα. Είμαι ένας φτωχός συνταξιούχος και δυστυχώς δεν έχω δυνατότητα να δίνω παραπάνω από 10 ευρώ τον μήνα ως συνδρομή στην ομάδα. Ομως σήμερα έχω μαζί μου 100 ευρώ από τη σύνταξή μου και τα προσφέρω στη Ζάκυνθο για να γίνει μια νέα αρχή» τόνισε φανερά συγκινημένος ο φίλος της ομάδας του νησιού και αυθόρμητα οι παρευρισκόμενοι στη γενική συνέλευση ξέσπασαν σε χειροκροτήματα, ενώ δεν ήταν λίγοι εκείνοι που τον ακολούθησαν προσφέροντας ποσά σημαντικά για την ενίσχυση της Ζακύνθου.

Ιστορια 2η
Τι και αν τερμάτισε στην τελευταία θέση του 9ου ομίλου της Δ’ Εθνικής επιστρέφοντας στα τοπικά πρωταθλήματα της Χίου. Ο Ομηρος Καλλιμασιάς γιόρτασε παραδοσιακά το τέλος μιας σεζόν – ορόσημο. 

Η ομάδα της Χίου κατέκτησε πέρσι το παρθενικό της πρωτάθλημα στην Α’ τοπική κατηγορία, επιτυχία που συνέπεσε με τη συμπλήρωση 80 χρόνων ιστορίας, και τη σεζόν που ολοκληρώθηκε αγωνίστηκε για πρώτη φορά στη Δ’ Εθνική. 

Μολονότι η ομάδα συγκέντρωσε μόλις τέσσερις βαθμούς, κανείς δεν έδειχνε στενοχωρημένος στην γιορτή που στήθηκε και στην οποία έλαβε μέρος το φίλαθλο κοινό του Δήμου Ιωνίας και παράγοντες του τόπου.

Όπως προανήγγειλε ο πρόεδρος του Ομήρου, Γιάννης Στεφανίδης, η ομάδα θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο τοπικό πρωτάθλημα με στόχο την επιστροφή στη Δ’ Εθνική.

--------------------------------------------------------------------------------------

Ακους Προοδευτικανε???...ακουω να λες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων