Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

5/04/2009

SOS από Μπαταγιάννη..στο dokari.gr


sima_proo.jpgΔήλωση απελπισίας από τον επίτιμο πρόεδρο της Προοδευτικής Παναγιώτη Μπαταγιάννη προς τους οπαδούς της ομάδας.

Όπως αναφέρει σε γραπτή του δήλωση προς τους οργανωμένοςυ οπαδούς του συλλόγου του Κορυδαλλού, οι οποίοι μάλιστα ο ανέβασαν και στο blog τους (vissiniclubnogate.blogspot.com):

“Μετά τη παραίτηση όλου του διοικητικού συμβουλίου τον περασμένο Δεκέμβριο χωρίς καμία πλέον αρμοδιότητα επιστρατεύθηκα για άλλη μια φορά να μαζέψω τα αμάζευτα και να πληρώσω τα απλήρωτα.
Κατάφερα η αγαπημένη μου ομάδα να σωθεί από τον διασυρμό αλλά και τον υποβιβασμό. Ένας β’ γύρος με μόνο μια ήττα και αξιοπρεπέστατα δεν χαρίστηκα σε
κανένα αντίπαλο. Δεκάδες χιλιάδες ευρώ για όλους τους αθλητές όλων των τμημάτων της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ προπονητές και υπάλληλους.
ΕΛΕΟΣ πια ήμουν και είμαι μόνος μου.
Πρώτα η υγειά μου η οικογένεια μου, η εργασία μου και μετά η ομάδα. 
Δυο χρόνια τώρα οι γνωστοί άγνωστοι [παραγοντίσκοι] με σταυρώσανε πολλές φορές. Δεν είναι ώρα μπορώ να πω πολλά και για πολλούς… Ισως το κάνω όταν πρέπει... 
Παναγιωτης Μπαταγιαννης”.

Από το dokari είχαμε αναφερθεί και παλαιότερα στο διοικητικό αδιέξοδο της ιστορικής ομάδας σε άρθρο με τίτλο “Ακούει κανείς;” Και η παραπάνω τοποθέτηση του κυρίου Μπαταγιάννη δυστυχώς επιβεβαιώνει τη δυσχερή κατάσταση των Βυσσινί. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων