Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

5/16/2009

O κ. Μπαταγιαννης απανταει στο blog.

Αγαπητο μου blog αυτές τις μερες που το σωματειο μας βρισκεται σε δυσκολες στιγμες,
εως την μερα της ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ,που θα δρομολογηθουν νεες εξελιξεις,
γραφονται καποια αρθρα που με βρισκουν όχι μονο να απορω αλλα και να διερωταμαι….
Είναι λογια εχθρων,είναι λογια αντιπαλων,είναι λογια περαστικων από τα δρωμενα
την τελευταια διετια στην ομαδα, ή αποψεις ανημερωτων ανθρωπων??
Όπως και να εχουν τα πραγματα ειμαι υποχρεωμενος τουλαχιστον να απαντησω ή να
ενημερωσω ολους εσας,σεβομενος πρωτα την ιστορια της ομαδας μας και μετα τον
εαυτον μου,σε αυτή τη δυσκολη διετια.
Σημερα,λοιπον,θα σταθω στα τμηματα ΜΠΑΣΚΕΤ ανδρων-γυναικων,ΒΟΛΛΕΥ γυναικων και σε όλα τα τμηματα υποδομων των ανωτερω τμηματων.θα ξεκινησω από περσι,αλλα το θεωρω απαραιτητο για τη γενικη εικονα.
Ολοι ξερουμε με ποιο τροπο ανελαβα την προεδρια,με ποσες δυσκολιες και με ποσες αντεκλησεις και μετα τη διαλυση της ΠΑΕ Προοδευτικης επρεπε να σηκωσω και ολο το βαρος της ποδοσφαιρικης ομαδας χωρις να εχω καμια οικονομικη βοηθεια.
Πρωτα λοιπον η ομαδα ΜΠΑΣΚΕΤ ανδρων αγωνιζομενη στο πρωταθλημα Α ΕΣΚΑΝΑ και με την αξιοθαυμαστη προσπαθεια του κ. Λαουταρη αρχισε να εχει ανοδικη πορεια όλα δε τα υπολοιπα αγωνιστικα τμηματα ειχαν μια πορεια αρκετα καλη και με τεραστιες οικονομικες θυσιες.Τονιζω παλι χωρις καμμια οικονομικη βοηθεια από κανεναν.[Η βοηθεια του δημου σε αυτή τη χρονικη στιγμη για το ετος 2007-2008 ηταν 26000 ευρω.13000 για ολο το ποδοσφαιρο και 13000 για όλα τα υπολοιπα τμηματα.
Και τωρα αρχιζει το θεατρο του παραλογου……….
Τον Φεβρουαριο του 2008 οι επι τριμηνο προσπαθειες μου να φερω τους εφοπλιστες
στη διοικηση απεφεραν καρπους.το μελλον και οι προσδοκιες μου για μεγαλες ιδεες .
οτι ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ δεν είναι μονο ποδοσφαιρο αλλα και ολοι οι αθλητες και όλα
τα αλλα τμηματα- [ηταν βαθεια ριζωμενα στο μυαλο μου ]Πιστευα οτι είναι η ωρα να βγαλουμε το κοινωνικο μας προσωπο και πολιτισμο.Πιστευω δε ότι το κομματι αυτό
το ξερω καλυτερα από κάθε αλλον που επι μια δεκαετια υπηρετησα με τεραστιες θυσιες και εκατομυρια εξοδα όταν η ΠΑΕ Προδευτικη μας ειχε γραμμενους και πεταμενους σαν παραγοντες αλλης ομαδας.
Μετα από συζητησεις και συσκεψεις των συσκεψεων κατορθωσα να τους πεισω ότι
πρεπει να δωσουμε οντοντητα και στα αλλα τμηματα και μαλιστα η οικονομικη μου
βοηθεια μαζι με τον κ. Κουκη και κ.Λαουταρη θα ηταν αρκετα μεγαλη της ταξης
Των 60.000 ευρω.Αρχισαμε να κανουμε ονειρα- το ΜΠΑΣΚΕΤ ανδρων το τελευταιο
διμηνο με καταλληλους χειρισμους πληρωμη πριμ και ολων των οφειλων και με μια
δαπανη μου 28.000 ευρω ανεβηκε στην Γ Εθνικη.
Στην Γ Σ η διοκηση των εφοπλιστων αρχισαν τις εξαγγελιες όπως υποτροφιες δωρεαν συνδρομες δωρεαν αθλητικο υλικο και αλλα πολλα το δε δυναμικο τμημα
Μπασκετ ανδρων σε μεγαλυτερη κατηγορια.Αφελης δεν ημουν αλλα το οικονομικο τους υποβαθρο δεν αμφισβητουσε όλα αυτά ποσο μαλιστα που η τεραστια πειρα μου
και οικονομικοτεχνικη μου γνωση τους ειχα προτεινει 6 ατομα αυτοι και 2 εγω με τον
Κουκη 8Χ50,000=400,000 θα καναμε μια ομαδα μοντελο σε ποδοσφαιρο και σε όλα
τα τμηματα.
Το Κεφαλαιο λοιπον ποδοσφαιρο θα το συζητησουμε πολύ συντομα.
Μια ομαδα ΜΠΑΣΚΕΤ προς ενημερωση σας Γ Εθνικης αποτελειται από αμειβομενους
Καλαθοσφαιριστες και η ομαδα μας για να ηταν ανταγωνιστικη εκανε 10 μεταγραφες διοτι
Δυστυχως η Γ εθνικη από τα τοπικα πρωταθληματα εχει τεραστια διαφορα .Ενα άλλο
αξιοσημειωτο γεγονος ότι στον ομιλο που ειμαστε από τις 14 ομαδες που συμετεχουν
μονο η ΠΡΟΔΕΥΤΙΚΗ ειχε το πολυδαπανο τμημα ποδοσφαιρου.Εγινε βασει των υποσχεσεων που ειχα μια ομαδα της ταξεως των 200,000 ευρω που αφορουσε 12 αθλητες
προπονητες μετακινησεις ιατρικα ασφαλειες αθλητικο υλικο τμημα βολλευ γυναικων
μπασκετ γυναικων και υποδομες.Ολα αυτά τα στοιχεια είναι στη διαθεση οποιου θελει
να ζητησει αναλυση δαπανων.Το αποκορυφωμα του παραλογου λογω γνωριμιας μου
με την PUMA [Τσεβρεντζης]αγορασαν αθλητικο υλικο 40.000 και όταν εφυγαν ειχαν
δωσει 5000 με αποτελεσμα να πληρωσω εγω τις 25.000 και να μεινει υπολοιπον 10.000
Ηδη ειχε ερθει ο μηνας Νοεμβριος και ειχα δωσει για το μπασκετ προκαταβολες αθλητων
και 4 μηνες Χ 14.000 συν μετακινησεις συν βολλευ γυναικων 95.000 και ένα ωραιο πρωι
μου ειπαν τα τμηματα εκτος ποδοσφαιρου δεν μας ενδιαφερουν ,κλειστα..
Τις γνωστες παρενεργειες τις ξερουμε ολοι .Τα τμηματα ΕΠΡΕΠΕ να σταματησουν αμεσως ο διασυρμος και ο αποντροπιασμος για το σωματειο μας μεγαλος. Παρα όλα αυτά
εγω ο Κουκης και ο Λαουταρης σφιξαμε τα δοντια ξαναβαλαμε το χερι στη τσεπη βαθεια
Άλλες 65.000 Παλεψαμε με όλα τα θηρια και τα παρασκηνια της Ε Ο Κ και φθασαμε την ομαδα μεχρι το τελος
Αναφερω δε ότι το μηνα Δεκεμβριο αφησαν και το ποδοσφαιρο.
Παραθετω λοιπον στοιχεια οικονομικα,φιλε μου,Δημητρη Βεντουρη
ΔΑΠΑΝΕΣ-ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΜΠΑΣΚΕΤ –ΒΟΛΛΕΥ-ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ 162000 ΜΕΙΟΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ -50,000
ΥΠΟΛΟΙΠΟΝ 112,000
Υπαρχουν βεβαια και αλλα υπολοιπα και να δω πως θα ξεμπλεξω γιατι εγω εχω κανει τις συμφωνιες Θα μου τα πληρωσει κανεις η μηπως είναι κανεις υποχρεωμενος??
Όχι βεβαια, εχω την αξιοπρεπεια να πληρωνω τα λαθη μου ή αλλιως την αγαπη μου για
αυτή την ομαδα που είναι μεσα στο DNA μου.
Και ρωταω εσενα,φιλε μου,Βασιλη Καλαμβοκα που δυο χρονια πολεμησαμε μαζι εσυ από το blog και εγω από το στιβο μπορει η ομαδα μας να μη ανεβηκε κατηγορια αλλα δεν χρωσταει πουθενα..Σε διαβεβαιωνω ότι δεν υπαρχουν σκιες δεν υπαρχει λακκος όπως λες.
Εσυ,φιλε μου,Ακη Βεντουρη που ησουν ποιο κοντα στο Μπασκετ ανδρων τι εχεις να πεις
οταν η ομαδα επαιζε στο γηπεδο με 3 φιλαθλους μας,ποιοι Προδευτικανοι και ποια
Ιστορια κλπ κλπ όταν το κάθε παιχνιδι στοιχιζε περιπου 9.000 ευρω,ποια μελη και
συνδρομες.Ρομαντικος δε ανεφερες καπου καπου τον ηρωισμο των παικτων για τη φανελλα,ποια φανελα??Με καθυστερηση του μισθου τους [Οσα παιρνει ανωτατος επιστημονας] δεν πηγαιναν ουτε για προπονηση..
Τα τμηματα υποδομων εάν εχουν 200 αθλητες με 25 ευρω ποιος σας ειπε ότι πληρωνουν
ολοι??για σωστη δουλεια θα χρειαστουν για κάθε 20 ατομα ενας προπονητης αρα 10 προπονητες
Τα ενοικια,τα μεταφορικα,το αθλητικο υλικο,φωτα,νερα,κερατα από πού θα πληρωθουν
Ποιος θα κανει τον εισπρακτορα,μηπως θα ηθελες να κανω και τον λογιστη??
Ποιος ηρθε να βοηθησει και ειπαμε ‘’όχι’’ μηπως οι γονεις που οσο παιζει το παιδι τους εχουν μονο απαιτησεις και μετα φευγοντας βριζουν .Σε ποιες εγκαταστασεις ένα γηπεδο του ΣΚΡΑ 20 χρονια τωρα ανοικτο κρυο βροχες εμεις το συντηρουμε……
Εχω πολλα να πω αλλα πιστευω να σας κουρασα θα επανελθω όμως.

Ο Επιτιμος Προεδρος
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΤΑΓΙΑΝΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων