Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

5/20/2009

Κοίτα να δεις που έγινε τέτοιο θέμα...

Κατ'αρχήν, χαίρομαι γαρ που όντως οι Μεγάλοι και Χωμένοι του συλλόγου (παράγοντες, παλαίμαχοι κτλ) εξακολουθούν να κάνουν τα άνω κάτω ώστε να μην πεθάνει η ομάδα. Ευελπιστώ πως είναι ευνόητο  ότι στο άρθρο «Είμαι χαζός επειδή πάω στο γήπεδο?», απλά εξέφραζα παράπονο για ορισμένους χαρακτηρισμούς, των οποίων η γενικότητα με πείραξε κάπως. Καλό θα ήταν εξ'αρχής ο Δημήτρης να ήταν πιο «κατευθυντικός», όπως και τελικά έκανε, και ορθώς εκσφενδόνισε αυτήν την επίθεση προς τον κάθε ένα, που μόνο ρεζίλι δημοσίως ξέρει να μας κάνει με πάσης φύσεως μπουκάλια, κροτίδες, φτυσίματα κτλ! (Ο χαρακτηρισμός «μέθοδος του ψεκασμού» ταιριάζει ομολογουμένως γάντι!)

Βέβαια, γεννάται και ένα δίλημμα στην όλη υπόθεση: Δόξα τω Θεό, ήμουν τυχερός στην παιδική μου ηλικία, και ο πατέρας μου με έπαιρνε στο γήπεδο από πολύ μικρό. Όταν έβλεπα όμως τα παιδιά του συνδέσμου εκείνη την εποχή (τους επονομαζόμενους  «τρελούς» όπως τους αποκαλούσα πιτσιρικάς), στεκόμουν σε στάση προσοχής! Πού να μου μιλούσαν κιόλας! Έπεφτα και ξεκίναγα κάμψεις μόνος μου, σαν προπαιδευόμενος ψάρακλας! Πραγματικά πιστεύω πως αν πω σήμερα σε έναν πιτσιρικά «Τι πετάς κροτίδες ρε μικρέ? Κάτσε κάτω!», προσπαθώντας να βοηθήσω στην κράτηση του  χουλιγκανισμού που ορθώς έθιξε ο Δημήτρης, , το πιο πιθανό είναι να ξυπνήσω το πρωί της Δευτέρας να πάω στη δουλειά, και να βρω τα μισά μηχανάκια του Κορυδαλλού να με περιμένουν έξω από το σπίτι μου!.. Εδώ λοιπόν γεννάται το εύλογο ερώτημα: Στο γήπεδο δεν σέβονται κάποιοι τίποτα. Εγώ  Πάω? Το παιδί μου το φέρνω?

ΝΑΙ!!! Δεν θα χάσω την αγαπημένη μου ομάδα, δεν θα στερήσω από το παιδί μου το δικαίωμα να παρακολουθήσει αθλητικά events, δεν θα παρατήσω την ΠΡΟΟ, την αρρώστια μου για κανά δυο τυπάκους. O Bασίλης είπε σωστή κουβέντα κύριοι και κυρίες : «Θελω γεματο γηπεδο.. Αν μερικοι προφασιζονται τους ''καφρους'' για να μην ερχονται, αν δεν τους κανει ή κατηγορια, αν τους χαλαει η μπαλα που βλεπουν.....ας μην ερθουν.Οταν ομως η ομαδα σε εχει αναγκη ΕΡΧΕΣΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ.Οταν εμεις παλευουμε -ακομα και με τα λαθη μας- την επομενη μερα της αναστασης του Φοινικα...εμεις θα μπορουμε να μιλαμε. Εσεις οχι...»

Από το Φθινόπωρο όλοι στο γήπεδο Αδέρφια!!!

ΠΡΟΟ ΝΟ GATE forever!!!

VISSINI ULTRAS are coming back κουφάλες

VE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων