Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

5/28/2009

Μερικές ιδέες μαζί με τον...καφέ!

Τώρα που έχει ανοίξει ο καιρός, όπως ξέρουμε δεν χρειάζεται να γυρίσεις καν στο σπίτι φεύγοντας από τη δουλειά, πας κατευθείαν πλατεία  για καφεδάκι. Είχα με πολλούς την κουβέντα σε αυτό το καφεδάκι: «τι έγινε ρε στη συνέλευση? Είπανε τίποτα? Θα σωθεί η ομάδα?», και ομολογώ ότι άκουσα ιδέες των οποίων το πρώτο άκουσμα δεν ήταν και άσχημο.

·         Ο καλός μου φίλος, ο Παναγιώτης Καμπουγέρης, πρότεινε την επαναφορά των μαθητικών καρτών, όπως την περίοδο 2001-02, (όπου η ομάδα έπαιζε και σε μεγάλη μάλιστα κατηγορία). Έτσι και θα μαζεύεται περισσότερος κόσμος στο γήπεδο τις Κυριακές, και τα νέα παιδιά θα αγαπήσουν την Προοδευτική μας.

·         Επιπλέον, από κάποιον προτάθηκε ενιαίο εισιτήριο για όλο το γήπεδο 5€.

·         Η ιδέα του διαρκείας της τάξεως των 50 - 60€ είναι εξαιρετική!!!

·         Γιατί να μην «ενημερώναμε» λίγο παραπάνω τον κόσμο της πόλης μας για τα νέα της ΠΡΟΟ, όπως τον αγώνα της Κυριακής, τυχόν εκδηλώσεις κτλ? Δεν λέω, καλό και το blog, καλό και το facebook. Αλλά για φανταστείτε, όχι κάτι τραγικό, τρείς-τέσσερεις φωτοτυπίες με ανακοίνωση για το μάτς της Κυριακής στην Πλατεία Ελευθερίας, άλλες τόσες στη Μέμου και άλλες τόσες στη Βενιζέλου. Έτσι ρε παιδιά, να μαθαίνει ο κόσμος ότι υπάρχουμε και παίζουμε μπάλα!

·         Η ιδέα των «μελών», ειδικά με την συνδρομή που προτείνεται μέχρι στιγμής, δηλαδή της τάξεως των 10€, εμένα με χαροποιεί δεόντως! Πραγματικά, αδράζοντας την ευκαιρία από πολύ σωστή κουβέντα που ειπώθηκε στη συνέλευση, θέλω και εγώ, όπως και πολλοί άλλοι,  να ξέρω ότι είμαι μέλος της ΠΡΟΟ!!!

Ελπίζω να ληφθούν υπ'όψην και αυτές οι ταπεινές ιδέες που είχα να προτείνω. Αν έχω πει κάτι που θεωρείται βλακεία, συγχωρέστε με… Ένας απλός φίλαθλος είμαι που αγαπάω την ομάδα μου περισσότερο και από τη ζωή μου...

ΠΡΟΟ NO GATE forever

VISSINI ULTRAS are coming back κουφάλες

V.E.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων