Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

5/17/2009

Είμαι χαζός επειδή πάω στο γήπεδο?..

Παρακολουθώντας την πορεία της ομάδας μέσα στη χρονιά (δυστυχώς μόνο στο ποδοσφαιρικό στρατόπεδο, το οποίο όμως ορθά κάποιος το χαρακτήρισε «βιτρίνα») , έβγαλα κάποια συμπεράσματα, που καλό θα ήταν να τα συνειδητοποιούσαμε όλοι.

Καλώς ή κακώς, μπορεί η ομάδα μας να είναι από τα παλαιότερα και κλασσικότερα σωματεία του Πειραιά, να έχει 82 χρόνια ιστορία κτλ κτλ, αλλά όπως και να το κάνουμε πρόκειται, κατά κάποιο τρόπο, για ομάδα «μικρής εμβέλειας», μιας και ανήκει σε μικρή πόλη. Οι λίγοι φίλαθλοι που της έχουν απομείνει, το ΜΟΝΑΔΙΚΟ πράγμα που μπορούν να προσφέρουν στην ομάδα είναι να έρθουν στο γήπεδο. Προσωπικά δεν είμαι τίποτα παραπάνω από απλός φίλαθλος. Τι περιμένετε λοιπόν από εμάς ? Χρήματα? Χρόνο? Εργασία? Χορηγίες? ΕΙΜΑΣΤΕ  ΣΤΑ  ΚΑΛΑ  ΜΑΣ  ?????

Μπορούμε να ερχόμαστε να υποστηρίζουμε την ΠΡΟΟ (αυτό το ρημάδι το "όμορφο Κυριακάτικο μεσημέρι'' που λέγαμε) και να ψήσουμε και άλλους να έρθουν, είτε στο μιλητό είτε καλώντας κόσμο μέσω του blog, του facebook, και ότι άλλο μας προσφέρεται. (μέχρι και διαφημιστικά πόστερ των αγώνων της Κυριακής  έχω σκεφτεί να κολλάω του χρόνου στην Πλατεία Βενιζέλου…). Από εκεί και πέρα, οι μεγάλοι και χωμένοι του σωματείου, οφείλουν να μην αφήσουν την ομάδα να πεθάνει. Τώρα αν «ο κενός διαθέσιμος χώρος που προσφέρεται στα ''γήπεδα'' μας είναι τόσο πολύς που δεν υποχρεούσαι ούτε κατά διάνοια να κάθεσαι κοντά στους ΘΟΡΥΒΟΠΟΙΟΥΣ και τους κάθε λογής ΑΚΑΤΟΙΚΗΤΟΥΣ», γι'αυτό παλεύουμε να ξαναγεμίσει το κλουβί τις Κυριακές μπας και δούμε άσπρη μέρα. Στην τελική, όταν ήμουν πιτσιρικάς εγώ στα τσικό στο μπάσκετ, η ΠΡΟΟ μου είχε βγάλει καρτούλα και έμπαινα τσάμπα κάθε Κυριακή στο γήπεδο, μαζί με τους συμπαίχτες μου. Εγώ τις Κυριακές δεν βλέπω τα τσικό της ομάδας στο γήπεδο πλέον, εκτός και αν είμαι γκαβός. Αλλά συγνώμη, ξέχασα… «πολλά νέα παιδιά ''δεμένα'' με τον σύλλογο ΑΣΦΑΛΩΣ και προτιμούν να δουν από μια οθόνη plasma το ισπανικό el classico, η να παίξουν on line το αγαπημένο τους βιντεοπαιχνίδι, από το να ξοδέψουν ένα κυριακάτικο μεσημέρι με την ομάδα της ''καρδιάς '' τους.»

Εγώ δεν θα σταματήσω να παλεύω να μαζευτεί ο κόσμος στο κλουβί, και θα ησυχάσω μόνο όταν μια μέρα δεν θα πέφτει καρφίτσα εκεί μέσα.

Some day the Phoenix shall arise again from his ashes...

ΠΡΟΟ NO GATE forever

VISSINI ULTRAS are coming back
κουφάλες

V.E.

Υ.Γ.: Οι χαρακτηρισμοί ΘΟΡΥΒΟΠΟΙΟΙ και ΑΚΑΤΟΙΚΗΤΟΙ με πλήγωσαν πάρα πολύ, δεν περίμενα να το ακούσω ποτέ. Δεν μας χρωστάει κανείς χάρη που πηγαίνουμε ακόμα στο γήπεδο, αλλά είμαι φίλαθλος της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ "και έχω κάθε δικαίωμα να με σέβονται και να με λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε μένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.". Εγώ δεν θα σταματήσω ποτέ να ουρλιάζω να έρθει ο κόσμος στο κλουβί, ακόμα και αν στραφούν εναντίων μου τα ίδια μου τα αδέρφια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων