Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

3/11/2009

Πει αποχωρησης του Ακη απο το μπλογκ περνει θεση ο προεδρος μας

Δεν περιμενα να διαβασω τα περι αποχωρησης του ΑΚΗ ΒΕΝΤΟΥΡΗ από το τοσο
σημαντικο ποστο που ειχε αναλαβει να ενημερωνει με τοσο κοπο και μερακι ολους
τους οπαδους για το ποση δουλεια γινεται στα τμηματα εκτος ποδοσφαιρου και ποσο υπερηφανος πρεπει να ειμαι σαν Προεδρος που όλα τα τμηματα είναι ζωντανα και αγωνιστικα.
Φιλε ΑΚΗ εσυ γνωριζεις καλυτερα από κάθε αλλον εγω προσωπικα ποσο αγωνα
εχω κανει χρονια τωρα και ποσες θυσιες για όλα αυτά.Εκατονταδες χιλιαδες ευρω
εχω ξοδεψει για να μπορει η αγαπημεμη μας ομαδα να συμμετεχει σε όλα τα
πρωταθληματα ΜΠΑΣΚΕΤ ανδρων –γυναικων και ΒΟΛΛΕΥ γυναικων.
Δεν ξερω αν σε πικρανε καποιος αλλα δειξε δυνατος.Το παραδειγμα μου πρεπει
να σε πεισμωνει περισσοτερο από κάθε αλλην φορα.Επι δυο χρονια τωρα πηρα
μια ομαδα κλινικα νεκρη και προσπαθω να δινω οξυγονο με οσες δυναμεις
εχω χωρις να ειμαι εφοπλιστης η εκατομυριουχος.
Επι δυο χρονια εισπραττω πικρες και αμφισβητησεις ,μη νομιζεις δεν ειμαι
αφελης ξερω να υπερασπιστω τον ευατον μου αλλα για να προστατεψω την ομαδα μας προτιμω να σιωπω.
Το παραπονο μου αλλα πιστευω και δικο σου είναι η αδιαφορια των ανωνυμων
οπαδων μας.Παραδειγμα η ομαδα μας στο ΜΠΑΣΚΕΤ συμμετεχει στο πρωταθλημα
Γ Εθνικης με τοση αξιοπρεπεια αλλα και μαγκια , κάθε παιχνιδι κοστιζει περιπου 8,000 ευρω και όμως στο γηπεδο πανε 2-5 οπαδοι γιατι λοιπον τετοιο μαρτυριο??
Κανε λοιπον υπομονη λιγοι μειναμε ,πληρωνουμε αμαρτιες αλλων...
Για να γυρισει ο ηλιος θελει δουλεια πολύ.

Ο Επιτιμος Προεδρος ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΤΑΓΙΑΝΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων