Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

2/25/2009

DONKEY WARRIOR

Μαχόμενο ρεπόρτερ συνηθίζουμε να ονομάζουμε αυτόν που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των γεγονότων όχι απλά για να τα περιγράψει, αλλά για να καταθέσει την δική του βιωματική εμπειρία πάνω στα τεκταινόμενα.
Αν υπήρχε βραβείο μαχόμενου Προοδευτικάνου ό φίλος μου ο Γιώργος θα το κέρδιζε χωρίς ανταγωνισμό. Δεν το σκέφτηκε καν. Αξιοποιώντας την άδεια ορκωμοσίας βρέθηκε στο γήπεδο καλύπτοντας το ρεπορτάζ του κυριακάτικου αγώνα για λογαριασμό όσων διαβάζουνε το blog.
Πραγματικός ‘’donkey warrior’’ (πολεμιστής) ο Γιώργαρος μας έριξε μαζί με το κείμενο του, και την ατάκα της χρονιάς.
‘’ Επειδή σε κάποιους φαίνεται περίεργο που είμαστε ακόμη ζωντανοί και φωνάζουμε πως η αγαπημένη μας ομάδα είναι η Προοδευτική θέλω να τους μεταφέρω πως δεν είμαστε τόσο λίγοι όσο νομίζουν αλλά είμαστε τόσοι ώστε να ξεχωρίζουμε από τους υπολοίπους... Καλή δύναμη σε όλους μας... ‘’
Έτσι έγραψε ο τεράστιος και μας άφησε ξερούς, ξεκαθαρίζοντας πως μεγάλοι Προοδευτικάνοι υπάρχουν και στις νεότερες ‘’ΕΣΟ’’ κι όχι μόνο … στη δεύτερη σειρά εφεδρείας.
Το γεγονός ότι αν και ‘’στραβάδι’’ οδηγήθηκε γρήγορα στο γνωστό συμπέρασμα πως όπου αρχίζει ο στρατός τελειώνει η λογική, δεν με παραξενεύει. Ένας αιώνας παρακμιακού καθεστωτισμού με σάλτσα ‘’αγχωμένης μαλακίας’’ που υπάρχει σαν ‘’πάγια διαταγή’’ στον κόσμο των ‘’ενόπλων δυνάμεων’’ δεν ξεπερνιέται από την μια μέρα στην άλλη.
‘’Παλιός γάιδαρος καινούργια περπατησιά δεν κάνει’’ λένε στο χωριό μου φίλε μου donkey2. Δεν ξέρω αν σε παρηγορεί το γεγονός ότι τουλάχιστον τα παιδιά της γενιάς σου στο χρόνο πάνω καθαρίζουνε, και μετά απολυτήριο και πάπαλα στρατός.
Στα χρόνια μου στρατός σήμαινε δυο χρόνια χωρίς αναστολή με συνθήκες πολύ χειρότερες από τις σημερινές όπου το σλόγκαν που κυριαρχούσε ισχυριζόταν πως: ‘’όσο πιο πολύ κοιμάσαι τόσο λιγότερο υπηρετείς’’.
Οι ΥΠΕΚ (υπόχρεοι εκπαιδεύσεως) που καθάριζαν σε δώδεκα μήνες για διάφορους ειδικούς λόγους, ονομαζόντουσαν Υποψήφιοι Πολίτες Ένεκα Κωλοφαρδίας.
Τέλος πάντων. ‘’Καραβανάδες’’ όλων των βαθμών που θα έχετε κάτω από τις διαταγές σας τον Donkey2 το επόμενο διάστημα, μην του φέρεστε όπως στον γαϊδαράκο της φωτογραφίας όταν ‘’αιτείται αδείας’’. Η Προοδευτικάρα τον χρειάζεται.
Και συ ρε Γιώργο όταν βγαίνεις στην αναφορά ζητώντας άδεια κάνε το με στυλ, ας πούμε σαν το Ζαμπέτα στο ‘’φίνο φανταράκι’’ που ήταν το μουσικό θέμα της ταινίας ‘’Μερικές το προτιμούν χακί’’ του 65, σε σκηνοθεσία Κώστα Φέρρη που εδώ έχει γράψει και τους στίχους. (Δ.Β.)

Στίχοι: Κώστας Φέρρης
Μουσική: Σπύρος Πιπεράκης
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Ζαμπέτας

Είμαι φίνο φανταράκι
κι έχω ένα κρυφό μεράκι
που κρατούσα μέχρι τώρα μυστικό
έχω απόψε στις εννέα
ραντεβού κυρ δεκανέα
με ένα κοριτσάκι φίνο και γλυκό

Ωωω μάνα μου γλυκιά Ι
ωωω θά ‘ρθω στις εννιά Ι Δις

Κυρ λοχία να μου ζήσεις
άσε τις παρεξηγήσεις
κι άκου τώρα δυο λογάκια να σου πω
το κορίτσι μου το βράδυ
περιμένει στο σκοτάδι
να του ξηγηθώ στ αυτί πως τ' αγαπώ

Ωωω μάνα μου γλυκιά Ι
ωωω θά ‘ρθω στις εννιά Ι Δις

Κυρ επιλοχία πες μου
και δικαιολογία βρες μου
γιατί σήμερα μου είσαι αυστηρός
είμαι σίγουρος ασχέτως
περιμένω ανυπερθέτως
να μου κάνει το χατίρι ο λοχαγός

Ωωω μάνα μου γλυκιά Ι
ωωω θά ‘ρθω στις εννιά Ι Δις

Είμαι φίνο φανταράκι
κι έχω ένα κρυφό μεράκι
που κρατούσα μέχρι τώρα μυστικό
Θα περάσουμε ωραία
που ‘χω απόψε στις εννέα
ραντεβού με το κορίτσι μου να βγω

Ωωω μάνα μου γλυκιά Ι
ωωω θά ‘ρθω στις εννιά Ι Δις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων