Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

2/21/2009

ΜΕ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ

Όπως γνωρίζετε πριν από 20 μέρες ανακοινώθηκε ‘’και’’ επίσημα η παραίτηση σύσσωμου του Δ.Σ. του συλλόγου Η ανακοίνωση απλά επικύρωνε και επίσημα μια προαποφασισμένη απόφαση που είχε παρθεί αρκετό καιρό πριν.
Η δήλωση της δικής μου παραίτησης την πρωτοχρονιά. δεν ήταν τίποτα περισσότερο η λιγότερο από την εκδήλωση της προσωπικής μου αγωνίας μπροστά στο αδιέξοδο που είχε περιέλθει ο σύλλογος σε όλα τα επίπεδα.
Η συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε λίγες μέρες μετά στα γραφεία του συλλόγου δεν στόχευε σε τίποτα άλλο από το να διαλύσω κάθε απορία και να απαντήσω σε κάθε πιθανή ερώτηση που θα μπορούσε να μου τεθεί σε σχέση με τους πραγματικούς λόγους που καθόριζαν τις αποφάσεις μου, χωρίς σκιές και υπόνοιες
Με το χέρι στην καρδιά κι έχοντας σαν μοναδικό γνώμονα των ενεργειών μου, όχι απλά την αγάπη μου αλλά το πάθος μου για την ομάδα της καρδιάς μου, αναλογιζόμενος τις ολέθριες συνέπειες που θα μπορούσαν να προκληθούν για όλο το σύλλογο από το κενό που είχε δημιουργηθεί, πήρα την απόφαση να μπω και πάλι μπροστά Με αίσθημα ευθύνης πήρα αποφάσεις και με προσωπικά μου χρήματα έδωσα λύσεις, κυριολεκτικά την ώρα που σε πάρα πολλά επίπεδα είχαμε φτάσει στην κόψη του ξυραφιού Η ποδοσφαιρική ομάδα μετά από ένα μεγάλο σερί ανεπιτυχών αποτελεσμάτων παραμένει για βδομάδες αήττητη, τα διαλυτικά φαινόμενα έχουν απομακρυνθεί, τα έξοδα για τα τρια ταξίδια στη ΡΟΔΟ και ΧΙΟ αντιμετωπίστηκαν ‘’εξ ιδίων’’ και η ομάδα πορεύεται χωρίς ανασφάλεια για το υπόλοιπο του πρωταθλήματος Η ομάδα μπάσκετ διεκδικεί μέχρι τέλους την παραμονή της στην Γ εθνική, και τα υπόλοιπα τμήματα λειτουργούν πλήρως παρά τα προβλήματα που η πρόσφατη μεγάλη κρίση δημιουργεί παντού.
Οι λόγοι που με οδήγησαν στην πρωτοχρονιάτικη παραίτηση μου δεν έχουν αρθεί. Όμως όπως προανέφερα κρατήθηκα για μια ακόμα φορά όρθιος στα δύσκολα, αλλά δεν μπορώ σε καμιά περίπτωση να κρατήσω το βάρος όλου του συλλόγου . Έφθασε η ώρα να πάμε ένα βήμα μπροστα. Κάθε σοβαρή πρόταση που θα εγγυάται την επόμενη μέρα λαμβάνοντας υπ’ όψη το ειδικό βάρος του συλλόγου είναι ευπρόσδεκτη, όπως και η διαθεσιμότητα του καθενός που θέλει και μπορεί να βοηθήσει τον σύλλογο.
ΠΡΟΚΑΛΩ δε τα κατά καιρους παπαγαλακια η κορακια της καθε πλατειας να αναλαβουν επιτελους τις ευθυνες τους.
Σαν πρώτο βήμα μια ανοιχτή δημόσια συγκέντρωση που ο καθένας θα μπορεί να τοποθετηθεί ανοιχτά καταθέτοντας τη γνώμη του είναι μια διαδικασία που πρέπει να την ακολουθήσουμε και θα γίνει σύντομα Ποτέ δεν ταύτισα την Προοδευτική με το πρόσωπο μου και δεν πρόκειται να το αλλαξω ποτε .
Καλώ τους πάντες να πάρουν θέση γιατί η ομάδα που αγαπήσαμε και αγαπάμε μας χρειάζεται όλους

Ο ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΤΑΓΙΑΝΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων