Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

2/04/2009

ΠΙΣΩ ΜΟΥ Σ’ ΕΧΩ ΣΑΤΑΝΑ




Μπροστά σ’ αυτό το καταπληκτικό δελτίο τύπου που φέρει την ‘’σφραγίδα του δημοσίου’’ και μας αφήνει άφωνους όχι τόσο γι’ αυτό καθ’ αυτό το γεγονός, αλλά για την απίστευτη σύνταξη με την οποία το ‘’όργανο’’ διανθίζει την περιγραφή του, δεν μπορώ να μην σχολιάσω:
Το γεγονός πως αυτή την ηρωική χώρα οι θεματοφύλακες της νομιμότητας φθάνουν στην ‘’ κορύφωση’’ ακόμα και σε ώρα υπηρεσίας εκσπερματώνοντας με … χειρομαλάξεις!
Σαν θερμός υποστηρικτής της μη βίας δεν μπορώ να μην εκφράσω τον θαυμασμό μου για τον τρόπο εναλλακτικό τρόπο που η ελληνική αστυνομία προχώρησε στην ‘’δια-λεύκανση’’ της υπόθεσης.
Μόνο η υπέροχη ελληνική γλώσσα αδέρφια μπορεί να περιγράψει τόσο μοναδικά την ‘’περι-ρέουσα’’ ατμόσφαιρα του συγκεκριμένου ‘’περιστατικού’’.
Συγχαρητήρια στους συντάκτες του δελτίου τύπου για τον ‘’χυμώδη’’ και ‘’ιδιαίτερο’’ τρόπο περιγραφής, και στον ‘’μοριούχο’’ ατυνομικό για την αυταπάρνηση με την οποία επιτέλεσε το υπηρεσιακό του καθήκον.
Από την συγκεκριμένη εξιστόρηση προκύπτει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο η απίστευτη ακρίβεια που μαστίζει την ελληνική κοινωνία.
Αν για μια χειρομάλαξη έστω και με ‘’μπαλαμούτι σωτέ’’ θες πενήντα ολόκληρα ‘’ευρά’’ τότε για ν’ … αγαπήσεις … πόσα χρειάζονται;


Είμαι πραγματικά περήφανος που η ελληνική αστυνομία βρίσκεται στην κορυφή της παγκόσμιας πρωτοπορίας χρησιμοποιώντας ‘’επιχειρησιακές μεθόδους’’ από το αστυνομικό δαιμόνιο με ‘’πίπα’’ του Serlock Holmes, μέχρι την … ‘’μονόκανη καραμπίνα’’ του μεγάλου πορνοστάρ John Holmes.
Πίσω μου σ’ ‘έχω σατανά. (Δ.Β)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων