Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

1/01/2009

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΠΑΤΑΓΙΑΝΝΗ

Σεβόμενος την ιστορία, τις απαιτήσεις αλλά και την λογική ότι κανένας δεν δικαιούται να κατέχει μια θέση στην οποία δεν μπορεί να ανταποκριθεί πλήρως, και θέλοντας να προστατεύσω τον εαυτό μου αλλά ΚΥΡΙΩΣ την ομάδα από οποιονδήποτε, είμαι αναγκασμένος να υποβάλω την παραίτησή μου από την άκρως τιμητική θέση του ΕΠΙΤΙΜΟΥ προέδρου.
Ελπίζω ότι και οι πλέον κακοπροαίρετοι κριτές μου να σεβαστούν αυτήν μου την δήλωση και να ΜΗΝ με εμπλέξουν σε κανένα σενάριο και σε καμιά άλλη ιστορία.

Μπορεί το χρονικό διάστημα που παρέμεινα πρόεδρος να ήταν ελάχιστο, αλλά θεωρώ ότι έκανα πράγματα που δεν έχουν κάνει άλλοι που παρέμειναν χρόνια, με την έννοια ότι πέρυσι φάνταζε θαύμα το να συνεχίσει αυτή η ομάδα χωρίς να υποστεί τον εξευτελισμό του υποβιβασμού σε κατηγορίες που δεν έχουν καμιά σχέση με την ιστορία τηςομάδας.
Ο κόσμος πλέον οφείλει, και πιστεύω θα σταθεί ακόμα πιο κοντά στην ομάδα και θα της δώσει την δύναμη να συνεχίσει αναπληρώνοντας την δική μου απουσία. Τώρα τον χρειάζεται περισσότερο από ποτέ, και με αυτόν στο πλάι της δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.
Είμαι περήφανος για το ότι η αγάπη και η στήριξη του κόσμου πήγε για πρώτη φορά μετά από χρόνια στην ομάδα και όχι στην τσέπη οποιουδήποτε παράγοντα
Λύση οριστική δυστυχώς δεν κατάφερα να δώσω, αλλά χρόνο, όραμα και βάσεις για μια τέτοια λύση σαφώς και έχουν μπει. Τώρα είναι στο χέρι του κόσμου να προστατεύσει όλα αυτά που έγιναν, αλλά είναι και η τελευταία αποστολή που έχω είναι …ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΧΑΜΕΝΑ
Τους 15 μήνες κοντά στην ομάδα μου διέθεσα πάνω από 300.000 ευρώ.
Δηλώνω με τον πιο ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ότι θα πεθάνω οπαδός αυτής της ομάδας που με αγάπησε και την αγάπησα τόσο έντονα.
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ και ΜΟΝΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ

Ο Επίτιμος Πρόεδρος
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΤΑΓΙΑΝΝΗΣ

3 σχόλια:

  1. Πρώτα-πρώτα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!
    Κατόπιν να σας ευχαριστήσω που μας ενημερώνετε για τα τεκτενόμενα,μιάς και δεν υπάρχει άλλος τρόπος να μάθουμε κι'εμείς,τι συμβαίνει-στο περίπου πάντα-στην ομάδα μας.
    Στη συνέχεια όμως μου βγαίνει ένα παράπονο.
    Συνεχώς μιλάτε με γρίφους,και υπονοούμενα,με αποτέλεσμα να μήν καταλαβαίνει κάποιος, σε τί ακριβώς
    κατάσταση βρίσκεται η ομάδα.
    Τι είναι αυτό που σας εμποδίζει να μιλάτε ελεύθερα;Τι διάολο!Κρατικά μυστικά θα μας πείτε;
    Το αγωνιστικό χάλι της ομάδας,ήταν φυσικό αποτέλεσμα διοικητικού προβλήματος!Το έβλεπαν όλοι αλλά κανείς δεν ήθελε να το πιστέψει.
    Ακολουθεί τώρα η παραίτηση Μπαταγιάννη,και άντε νέα υπονοούμενα!!
    Επιτέλους γράψτε τί συνέβη και φτάσαμε στη σημερινή κατάσταση!
    Πιστεύω ότι γνωρίζετε πολλά περισσότερα απο εμάς,και δεν καταλαβαίνω τον λόγο που δεν τα κοινοποιήτε στον κόσμο!
    Ειδικά τώρα πιά που πέταξε το πουλάκι,τι είναι αυτό που σας εμποδίζει να μιλήσετε ανοιχτά;
    Αντε να μάθουμε και'μείς βρε αδερφέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν ειναι υπονοουμενα ακριβως. απλα περιμενουμε να δουμε και μεις. ετσι τα ακουμε μερικες φορες και ετσι τα μεταφερουμε.
    περιμενουμε ακομα να μιλησουν καποιοι και να τα πουν απο μονοι τους. να εκτεθουν στον κοσμο.

    θα ερθει η ωρα που πρεπει. θα ερθει η στιγμη η καταλληλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά σε όλους με υγεία πάνω απ΄όλα και χρόνια πολλά Βασίλη για την ονομαστική σου εορτή. Συμφωνώ με το φίλο ότι πολλές φορές δεν κατανομάζατε πράγματα αλλά σας καταλαβαίνω απόλυτα. Προσωπίκά το blog μου έχει φέρει ανακούφιση που έχω ένα μέσο να μαθαίνω για την ομάδα. Διότι μετά τον υποβιβασμό στο περιφερειακό ακόμα και το ΦΩΣ γράφει αραιά και που για την ομάδα μας. Συνεχίστε να ενημερώνεται γιατί έτσι αποκτούμε γνώμη για τα όσα συμβαίνουν και δεν είμαστε στο σκοτάδι.

    Στεναχωρήθηκα με την παραίτηση Μπαταγιάννη ειδικά πρώτη μέρα του χρόνου με το 2009 να μην μπαίνει καλά. Ο Μπαταγιάννης είναι ο σωτήρας της Προοδευτικής μην το ξεχνάμε. Αυτό που δεν ξέρω είναι τι σημαίνει πρακτικά αυτή η παραίτηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων