Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

12/11/2008

Μην απορεις πολιτη...

Εκτος απο το αιμα του παιδιου , του Αλεξη χυθηκε και πολυ μελανι. Χυθηκε και οργη, στοχευμενη και μη.Ξεχυθηκαν οι μαζες της νεολαιας και οχι μονο στους δρομους. Αυτα εγιναν και πολλα ακομα θα γινουν. Οι μερες μυριζουν.. απο αυτο που ερχεται ..απο αυτο που γινεται.

Ολοι μιλουν για την αποκαλυψη τις αληθειας. Ποιας αληθειας ομως. Βλεπουμε στις οθονες της τηλεορασης τα μυρια οσα. Δημοσιοκαφροι να γκαριζουν για τις ζημιες και τις βιτρινες, το τζιρο που χαθηκε αυτα τα Χριστουγγενα. Γιαυτο γεννηθηκε ο Κυριος? Για να βγουμε για ψωνια?
Ηρθε στην γη για να δωσει οχι να αγορασει. Να μοιρασει, να χαρισει. Κατι που εμεις ξεχασαμε να κανουμε εδω και χρονια.

Ζημιες εγιναν και μαλιστα πολλες. Κακο σιγουρα. Αλλα χασαμε το δασος και μειναμε στο δεντρο. Απο το δεντρο αυτο θα μας κρεμασουν καποτε.
Γιατι εγιναν ολα αυτα?. Ενας ανεγκεφαλος σκοτωσε ενα παιδακι. Για μαγκια και επιβολη. Για να σκορπισει φοβο και καταστολη. Η νεολαια ομως δεν φοβαται, δεν καταστελονται οι ψυχες. Θαβει τους νεκρους της και μετα ζηταει δικαιοσυνη.
Η αστυνομοκρατια που επεικρατει εδω και χρονια εσπειρε ανεμους και τωρα θεριζει θυελλες.
Λιγες ωρες μετα την εκτελεση μιας παιδικης ψυχης, χιλιαδες αλλες βγηκαν στους δρομους. Φωναξαν,εσπασαν, εκαψαν. Αντιπαρατεθηκαν με το κρατος και την εξουσια. ΓΙΑΤΙ?

Τι βλεπεις τοσα χρονια νεαρε που σε εφερε εδω? Σε αυτους τους μαυρους δρομους κατεβηκες και τους φωτισες με φωτια και αγρια ματιά.
Κατεβηκα στο δρομο γιατι σκοτωσαν οι μπατσοι ενα παιδι.
Κατεβηκα στο δρομο γιατι δεν εχω δουλεια
Κατεβηκα στο δρομο γιατι δεν εχω ελπιδα
Κατεβηκα στο δρομο γιατι δεν εχω ονειρα
Κατεβηκα στο δρομο γιατι δεν εχω χρηματα
Κατεβηκα στο δρομο γιατι δεν εχω αξιοπρεπεια πια
Κατεβηκα στο δρομο γιατι δεν εχω σχολειο
Κατεβηκα στο δρομο γιατι δεν εχω βιβλια
Κατεβηκα στο δρομο γιατι δεν εχω καθαρο ουρανο
Κατεβηκα στο δρομο γιατι δεν εχω χρωματα πια να ζωγραφισω
Κατεβηκα στο δρομο γιατι .......
Γιαυτο και πολλα αλλα κατεβηκα στο δρομο ... Μην απορεις πολιτη γιαυτο που συμβαινουν.
Μια οικογενεια ειναι η κοινωνια. Αν το παιδι σου κλεψει ,το σκοτωνεις, το πετας ,το βριζεις? Ειναι ευκολο να το πεις κολοπαιδο και αλητη. Ριχνεις το μπαλακι και ολα τελειωσαν. Δεν εχεις ευθυνη και παπαλα. Αυτο κανουν εδω και μερες ολοι. Κατηγορουν τους αλλους για να κοιμουνται ησυχοι και ανευ ενοχων. Σκοτωνεις τις ερηνυες σου στη τηλεοραση.

Σε μια κοινωνια που γενναει βια και καταστολη, κλεψια, αδιαφορια, καταναλωτισμο και ψεμα τι περιμενες να γινει. Οταν ο στοχος ειναι τα ρουχα τα κινητα τα χρυσαφικα τα αμαξια , αν δεν το εχω θα το κλεψω. Αν δεν μπορω να το εχω θα το καταστρεψω για να μην το εχει και ο αλλος. Ετσι δεν ανατραφηκε αυτη η γενια?? Αυτα λοιπον κανει..
Εδω και χρονια το κρατος δολοφονει. Με κλεψια, χρημα με οπλα με τραμπουκους με χρυσαυγητες με φασιστες με ασφαλιτες με παρακρατικους, με την εκλλησια με τις εκλογες με την βουλη...εχει καταλογο μεγαλο..
Περιμενες να μην βγει κανεις στο δρομο....Νομιζουν οτι κοιμομαστε....

Τελειωνω με ενα στιχο....Sometimes when i look into your eyes i can see your soul...Οταν κοιταζω τα ματια σου βλεπω την ψυχη σου..
Ειδατε τις ψυχες των δρομων...Κρυβουν φωτια....και αυτη βγηκε στο δρομο... Μην απορεις πολιτη......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων