Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

11/05/2008

SOLD OUT


Οι 4.487 χρήστες που μας επισκέφθηκαν τον περασμένο μήνα, (145 ημερήσιος μέσος όρος) δημιουργούν ένα νέο ιστορικό ρεκόρ για την ιστοσελίδα μας καθώς είναι κατά 30% αυξημένοι από τον περασμένο μήνα όταν οι 3.341 επισκέπτες σηματοδοτούσαν το προηγούμενο ρεκόρ.
Πρακτικά οι επισκέπτες είναι ακόμα περισσότεροι και πάνω από το συμβολικό όριο των 4.500, αν υπολογιστούν οι δεκάδες επισκέπτες που δεν μετρήθηκαν στις 30/10, λόγω κάποιου τεχνικού προβλήματος που προέκυψε με αποτέλεσμα να μην λειτουργήσει η μέτρηση στη μεγαλύτερη διάρκεια της μέρας. Αυτά όμως γίνονται γι’ αυτό ας μείνουμε σ’ αυτά που έχουμε.
Η πρώτη μέτρηση επισκεπτών του blog έγινε τον περασμένο Οκτώβρη όταν σε 16 μέρες μας διάβασαν 713 χρήστες. Η αναγωγή τους σε μηνιαία βάση μας δίνει 1.381 επισκέπτες.
Μέσα σ’ ένα χρόνο η πραγματική αύξηση των χρηστών του vissini blog, είναι της τάξης του 325%, νούμερο πραγματικά ελπιδοφόρο αν σκεφτεί κανείς, ότι αυτή η προσπάθεια ξεκίνησε με σκοπό να κρατηθεί η Προοδευτική επικοινωνιακά ζωντανή, σε μια περίοδο που όλος ο σύλλογος ήταν κλινικά νεκρός, και ειδικά το ποδοσφαιρικό τμήμα στη χειρότερη καμπή της ιστορίας του.
Ας δούμε όμως τι σημαίνει επί της ουσίας 4.487 επισκέπτες. Αν απλώς κρατηθούμε σ’ αυτό το επίπεδο, αυτό συνεπάγεται αδέρφια, 53.844 χρήστες το χρόνο. 14.352 νέοους επισκέπτες, και 102.204 διαβασμένες σελίδες.
Κι αυτό δεν είναι τίποτα. Υπολογίστε ότι στην ιστοσελίδα του συνδέσμου φιλάθλων μπήκανε τον περασμένο μήνα 1.995 επισκέπτες. Αυτό μας δίνει αθροιστικά περίπου 78.000 χρήστες το χρόνο.
Αρκεί να μπαίνουν 60 επισκέπτες την ημέρα (είμαστε σίγουροι ότι μπαίνουνε) στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου και τα υπόλοιπα blog όπως το βυσσινί προολεταριάτο για να φθάσουμε τους 100.000 χρήστες! Δεν είναι εντυπωσιακό!
Αν υπολογίσετε ότι το 4.361 θεατών γήπεδο μας, κατάμεστο και στα 14 παιχνίδια πρωταθλήματος, μας δίνει 61.025 θεατές, τότε όχι μόνο έχουμε ήδη κάνει sold out, αλλά ήδη και σε ετήσια βάση, πάμε να το κάνουμε επί δύο!
Να γιατί λέμε πως η διαδικτυακή Προοδευτική έχει πηδήξει τάξεις και είναι άμεσα συγκρίσιμη με τις ιστοσελίδες των κορυφαίων ελληνικών συλλόγων.
Μιλώντας προχθές στην ημερίδα του δήμου Κορυδαλλού τόνισα στον δήμαρχο, πως στις επόμενες εκλογές καμιά από τις παρατάξεις που συμμετέχουν στο δημοτικό συμβούλιο, είτε απ’ αυτές που προτίθενται να πάρουν μέρος στις επόμενες εκλογές, δεν θα μπορούν να το κάνουν χωρίς να καταθέσουν άποψη για την Προοδευτική.
Ενοχλημένος ο δήμαρχος απάντησε, ότι εμείς στηρίζουμε την Προοδευτική όπως και τα υπόλοιπα σωματεία, αλλά δεν πρόκειται με τίποτα να την υιοθετήσουμε! (Ποιος του το ζήτησε άραγε;).
Δεν θα κάνω σε κανένα τη χάρη να κλείσω το θέμα της προχθεσινής εκδήλωσης (που πολλά ήταν αυτά που ειπώθηκαν και ακόμη περισσότερα αυτά που δεν ειπώθηκαν) σε 300 η 600 λέξεις αφήνοντας τους πάσης φύσεως ‘’παράγοντες’’ ήσυχους στον αυτάρεσκο μικρομεγαλισμό τους, και στα ανα‘’θα’’ πτυξιακά τους μοντέλα.
Η υπόθεση έχει στρίφωμα και για σήμερα θα αρχίσω και θα τελειώσω μ’ αυτό. Σε δύο χρόνια από τώρα θα πάμε σε δημοτικές εκλογές.
Ακόμα κι αν μείνουμε στα σημερινά μεγέθη χρησιμοποιώντας ένα μέσο που μπαίνει σαν θύελλα στην καθημερινότητα των ανθρώπων, μέχρι τότε 200.000 άνθρωποί το λιγότερο θα έχουν επισκεφθεί την διαδικτυακή Προοδευτική. Περισσότερα από 400.000 θέματα θα έχουνε διαβαστεί, και κάπου 50.000 νέοι επισκέπτες θα μας έχουνε μάθει.
Είναι δικαίωμα του οποιουδήποτε σκέφτεται με πολιτικούς όρους να θεωρεί ότι μπορεί να ριχτεί στη μάχη της ψήφου (όχι μόνο στον Κορυδαλλό, αλλά και στη Νίκαια) χωρίς άποψη για την Προοδευτική, είτε ψελλίζοντας τα γνωστά, όταν ήμουνα μικρός μ’ είχε πάει δύο φορές ο θείος μου, και κόλλησα.
Οι πρόσφατες αμερικάνικες εκλογές που έστειλαν τον αφροαμερικανό Μπάρακ Ομπάμα στον προεδρικό θώκο και νέο κάτοικο του Λευκού Οίκου, ήταν οι πρώτες που διεξήχθησαν έχοντας σαν κύριο μέσο επικοινωνίας το διαδίκτυο, και στοχευμένο κοινό αναφοράς (target group) τους νέους και σκεπτόμενους ανθρώπους που είναι αυτοί που κερδίζουνε εκλογές.
Ο καθένας αδέρφια είναι ελεύθερος να πιστεύει ότι θέλει, εμείς απλά συνεχίζουμε. Δ.Β.

1 σχόλιο:

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων