Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

11/20/2008

Συνέντευξη Θοδωρή Τσιώλη


1.Σε ποιά ηλικία έκανες τα πρώτα σου βήματα στο ποδόσφαιρο;

Η πρώτη μου επαφή με το χώρο του ποδοσφαίρου ήταν σε ηλικία 5 ετών στο παιδικό τμήμα της GETEMBORG στη Σουηδία όπου γεννήθηκα και διέμενα μέχρι και τα 13 μου,οπότε και ήρθα στην Ελλάδα,και συνέχισα την καριέρα μου στο χώρο του ποδοσφαίρου εδώ.

2.Ποίοι άνθρωποι πίστεψαν σε σένα και σε βοήθησαν;

Όσο αναφορά τον ψυχολογικό τομέα οι γονείς μου στάθηκαν βράχοι στο πλευρό μου και από την πρώτη στιγμή που διαπίστωσαν την αγάπη μου για το ποδόσφαιρο με ενθάρρυναν να ασχοληθώ σοβαρά με το χώρο αυτό και με βοήθησαν να αναπτύξω το ταλέντο μου.Δεν μπορώ να παραλείψω βέβαια συμπαίκτες και προπονητές μου καθ'όλη τη διάρκεια αυτών των ετών που πίστεψαν σε μένα και με στήριξαν αρκετά,καθώς διέκριναν τις δυνατότητές μου.

3.Ποια η αντίδραση της οικογένειας σου όταν έμαθαν πως θα ασχοληθείς με το ποδόσφαιρο;

Η αντίδραση τους ήταν πολύ θετική για αυτό και στήριξαν την απόφαση μου αυτή,κυρίως γιατί γνώριζαν πόσο πολύ αγαπώ το ποδόσφαιρο και ότι δίνω το 100% του εαυτού μου στο ποδόσφαιρο.

4.Πες μας κάποια πράγματα για το χαρακτήρα σου σαν άνθρωπος αλλά και σαν ποδοσφαιριστής.

Σαν άνθρωπος είμαι αρκετά επικοινωνιακός και ήρεμος, έχω πολύ καλή αίσθηση του χιούμορ και η αλήθεια είναι ότι οι φίλοι με θεωρούν πολύ μεγάλο πειραχτήρι.Στη ζωή μου είμαι πολύ διεκδικητικός,δηλαδή παλεύω και διεκδικώ τα πράγματα για τα οποία έχω δουλέψει, κάτι που με χαρακτηρίζει και μέσα στον αγωνιστικό χώρο.Θεώρω πως είμαι λίγο οξύθυμος σαν ποδοσφαιριστής γιατί δε μου αρέσει να χάνω και δεν έχω μάθει να χάνω.Δουλεύω πολύ και δίνω και τη ψυχή μου στον αγωνιστικό χώρο.

5.Ποια είναι τα στοιχεία στο παιχνίδι σου που σου έχουν πει ότι πρέπει να βελτιώσεις;

Κυρίως αυτό που προανέφερα,δηλαδή να μην είμαι τόσο οξύθυμος και να μετριάσω λίγο τις εκδηλώσεις θυμού μου.Κάτι που δεν κάνω εσκεμμένα αλλά από το υπέρμετρο πάθος μου για τη νίκη.

6.Έχεις μείνει ικανοποιημένος από τη μέχρι τώρα πορεία σου;

Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος,πάντα βρισκόμουν σε συλλόγους που με αγκάλιαζαν και έχω τις καλύτερες αναμνήσεις.Από τα 18 μου που ξεκίνησα να παίζω σε επαγγελματικές κατηγορίες,αρχικά στη Β Εθνική με τον Αθηναϊκό και μέχρι σήμερα δίνω το 200% των δυνατοτήτων μου στους συλλόγους που βρίσκομαι και πάντα αυτό εκτιμάται.Θεωρώ όμως πως τα καλύτερα έπονται και εύχομαι να τα ζήσω με την Προοδευτική.

7.Κάνεις θυσίες για το ποδόσφαιρο;

Δεν θεωρώ ότι κάνω θυσίες γιατί ασχολούμαι με κάτι που αγαπάω πραγματικά.Αφιερώνω πολύ χρόνο στο να έχω πολύ καλή φυσική μου κατάσταση πράγμα απαραίτητο για το ποδόσφαιρο,οπότε βρίσκομαι αρκετές ώρες στο γυμναστήριο πέραν των προπονήσεων.Επίσης προσέχω παρά πολύ τη διατροφή μου.Δεν αφιερώνω όσο χρόνο θα ήθελα στους δικούς μου ανθρώπους,δεν ξενυχτάω,δεν πίνω,αλλά όλα αυτά λόγου του ότι αγαπώ πολύ το ποδόσφαιρο και δουλεύω για να δώσω πάντα το καλύτερο στον αγωνιστικό χώρο.

8.Πως περνάς τον ελεύθερο σου χρόνο;

Βρίσκομαι κάποιες ώρες στο γυμναστήριο και επίσης λόγω του ότι είμαι πτυχιούχος μηχανολόγος-μηχανικός ασχολούμαι με μηχανολογικά project.Τον υπόλοιπο ελεύθερο μου χρόνο τοv περνάω με φίλους και με την οικογένεια μου.

9.Υπάρχουν δυσκολίες στο χώρο του ποδοσφαίρου και αν ναι ποιές;

Δυσκολίες υπάρχουν σε όλους τους χώρους.Η αλήθεια είναι επειδή ξεκίνησα να παίζω ποδόσφαιρο στο εξωτερικό ,όταν ήρθα εδώ είδα ότι δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές,πράγμα που κάνει το έργο τον αθλητικών συλλόγων πιο δύσκολο,και κατά συνέπεια και των ποδοσφαιριστών.Πέραν του γεγονότος αυτού όμως θα έλεγα πως είναι ένας χώρος που απαιτεί υπομονή και γερά νεύρα.

10.Οι επόμενοι στόχοι σου;

Ο κυριότερος στόχος μου είναι να βοηθήσω στην άνοδο της Προοδευτικής στις επαγγελματικές κατηγορίες ξανά ,εκεί όπου της αξίζει να βρίσκεται,για αυτό θα δώσω ψυχή και σώμα στον αγωνιστικό χώρο για να το επιτύχουμε.

11.Πώς νιώθεις που φοράς την << βυσσινί>> φανέλα;

Ιδιαίτερη τιμή.Φοράω τη φανέλα ενός ιστορικού συλλόγου των επαγγελματικών κατηγοριών που βρισκόταν αρκετά χρόνια στην Α Εθνική και η αλήθεια είναι πως νιώθω ότι οφείλω να δώσω σε αυτό τον σύλλογο το 100% των ικανοτήτων μου, με σεβασμό στη φανέλα που φοράω.

12.Ποίο είναι το κλίμα στα αποδυτήρια;

Το κλίμα στα αποδυτήρια είναι πολύ καλό,με τα παιδία έχουμε δέσει πολύ και πλέον είμαστε μια οικογένεια.Υπάρχει φοβερή επικοινωνία κάτι που πιστεύω πως βγαίνει και μέσα στον αγωνιστικό χώρο.Όλοι αγωνιζόμαστε για το καλύτερο,που είναι η άνοδος της ομάδας.

13.Πως βλέπεις το επίπεδο ανταγωνισμού αυτή τη σεζόν και ποιά η δική σου αντίδραση;

Βρισκόμαστε σε ένα όμιλο με υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού και πολύ καλές ομάδες ,αλλά θεωρώ πώς πρέπει να φοβόμαστε μόνο τον κακό μας εαυτό. Όσο εμείς παίζουμε έτσι όπως ξέρουμε θα έχουμε πάντα θετικά αποτελέσματα. Εγώ θα δώσω ψυχή και σώμα μέσα στο γήπεδο για να περνούμε πάντα τη νίκη.

14.Πιστεύεις ότι η Προοδευτική θα σταδιοδρομήσει στις επαγγελματικές κατηγορίες ,θα ανέβει πάλι στην Α Εθνική

Πιστεύω πως η Προοδευτική θα πρωταγωνιστήσει ξανά εκεί που της αξίζει,στις επαγγελματικές κατηγορίες και θα ανέβει στην Α Εθνική.Αναμφίβολα αξίζει σε αυτό το σύλλογο να βρίσκεται εκεί και εγώ από τη μεριά μου θα κάνω τα πάντα για να βοηθήσω την ομάδα στην επίτευξη αυτού του στόχου.

15.Κάποιο μήνυμα που θα ήθελες να δώσεις στους φιλάθλους και οπαδούς της Προοδευτικής

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ελάχιστες φορές στην καριέρα μου έχω συναντήσει τόσο ένθερμο κόσμο.Ο κόσμος είναι καταπληκτικός σε κάθε αγώνα και πάντα στο πλευρό μας.Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο κόσμο που με αγκάλιασε από τη πρώτη στιγμή και να τους ζητήσω να είναι στο πλευρό μας και να μας στηρίζουν διότι η βοήθεια τους ,κυρίως ηθικά, μας είναι πολύτιμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων