Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

11/06/2008

Συνέντευξη Κουβάτσου Μπάμπη




  1. Πως έκανες τα πρώτα σου βήματα στο ποδόσφαιρο και πως κατάλαβες ότι έχεις αυτό το ταλέντο;

Ξεκίνησα την μπάλα σε ηλικία 11 χρονών,έπαιζα στο σχολείο όχι σε καμιά ομάδα ώσπου με είδε ο πατέρας μου και μου είπε να πάω σε κάποια ομάδα για να βελτιωθώ.

  1. Υπήρχαν άνθρωποι που πίστεψαν σε σένα και σε βοήθησαν;

Αυτός που πίστεψε σε μένα ήταν ο πατέρας μου και ο θείος μου.

  1. Ποια ήταν η γνώμη της οικογένειας σου να ασχοληθείς με το ποδόσφαιρο;

Δεν είχαν πρόβλημα,γιατί πίστευαν πως ο αθλητισμός θα με βοηθούσε και στην καλύτερη επιλογή των παρεών μου(να μην μπλέξω με κακές παρέες).

  1. Πες μας κάποια πράγματα για τον χαρακτήρα σου.

Είμαι πολύ εγωιστής . Ιδιαίτερα στο ποδόσφαιρο το έχω πάρει πολύ εγωιστικά το θέμα και θέλω να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ και να βοηθήσω κάποιους ανθρώπους που βρίσκονται δίπλα μου.

  1. Σαν ποδοσφαιριστής ποιο θεωρείς το μεγαλύτερο σου προτέρημα και σε τι θα μπορούσες ή μπορείς να γίνεις ακόμα καλύτερος;

Το μεγαλύτερο μου προτέρημα είναι ότι κυνηγάω τις φάσεις και το ένστικτο μου για γκολ.

  1. Κάνεις θυσίες για το ποδόσφαιρο;

Φυσικά όπως κάθε αθλητής,περιορισμένα ξενύχτια δεν πίνω,δεν καπνίζω.Αυτές οι θυσίες βέβαια με βοηθούν σαν ποδοσφαιριστή.

  1. Υπάρχει ελεύθερος χρόνος για τους δικούς σου ανθρώπους;

Φυσικά,όταν θέλεις για όλα υπάρχει χρόνος.

  1. Έχεις συναντήσει δυσκολίες στο χώρο του ποδοσφαίρου και αν ναι ποιες;

Υπήρχαν δυο-τρεις χρονιές που δεν έπαιρνα συμμετοχές και έτσι αποφάσισα να φύγω από εκείνες τις ομάδες και να έρθω στην ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ.

  1. Ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι σου;

Ο πρώτος στόχος είναι να ανέβει η ομάδα στην Γ΄ Εθνική και όσο γίνετε παραπάνω και μέσα από αυτό να δικαιωθώ κι εγώ σαν ποδοσφαιριστής.

  1. Πως νιώθεις που φοράς την «βυσσινί» φανέλα;

Πολύ χαρούμενος, είναι μια ομάδα μεγάλου επιπέδου και με μεγάλες προδιαγραφές.Ήταν κάτι που ήθελα πολύ κι εγώ και οι γονείς μου πάρα πολύ.

  1. Ποια πιστεύεις ότι είναι τα χαρακτηριστικά σου που σε έκαναν αγαπητό στους φιλάθλους της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ;

Το ότι βάζω (μερικά) γκολ.

  1. Πως είναι το κλίμα στα αποδυτήρια;

Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος, έχουμε δεθεί μεταξύ μας και πιστεύω αυτό να βγαίνει και στον αγωνιστικό χώρο.

  1. Ποιο είναι το ίνδαλμα σου;

Έχω πολλούς ποδοσφαιριστές που θαυμάζω αυτός που ξεχωρίζει όμως είναι ο Μαραντόνα.

  1. Τι να περιμένουμε από εσένα την ποδοσφαιρική χρονιά που διανύουμε;

Ελπίζω πολλά περισσότερα γκολ.

  1. Κάποιο μήνυμα που θα ήθελες να δώσεις στους φιλάθλους και οπαδούς της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ;

Να σταθούν δίπλα μας όπως κάνουνε μέχρι τώρα,στις εύκολες και στις δύσκολες στιγμές,ελπίζοντας κι εμείς με την σειρά μας να τους δικαιώσουμε.


Πηγη aoproodeftiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων