Είσαι Προδευτικάνος και έχεις κάθε δικαίωμα να σε σέβονται και να σε λογαριάζουν, και να αναφέρονται σε σένα έχοντας πάντα στο μυαλό, πως η Προοδευτική αγωνίζεται για την τιμή και την ιστορία της, τον κόσμο της και τη βυσσινί φανέλα, τον Κορυδαλλό και την Κοκκινιά.

10/29/2008

Συνέντευξη Αλέκου Τάτση

  1. Πως κάνατε τα πρώτα σας βήματα στο ποδόσφαιρο και πως καταλάβατε ότι έχετε αυτό το ταλέντο;

Τα πρώτα μου βήματα τα έκανα σε ηλικία 8 χρονών στις ακαδημίες του ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΕΝΑ,το ταλέντο μου φάνηκε στην πορεία όταν άρχισα να ξεχωρίζω από τα άλλα παιδιά κυρίως λόγω της σωματοδομής και σιγά σιγά κάθε χρόνο γινόμουν και καλύτερος.

  1. Έπαιξες αμέσως βασικός και τι ηλικία είχες τότε;

Έγινα επαγγελματίας στα 16 μου στην ομάδα του ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΕΝΑ και στα 17 μου έπαιξα βασικός στο πρωτάθλημα Β΄ Εθνικής σε 31 αγώνες και διακρίθηκα ως ο καλύτερος ποδοσφαιριστής σε Α΄ και Β΄ Εθνική.

  1. Υπήρχαν άνθρωποι που πίστεψαν σε σένα και σε βοήθησαν;

Υπήρξαν άνθρωποι που πίστεψαν σε μένα και που δεν πίστεψαν.Αυτοί που πίστεψαν σε μένα ήταν πολλοί λίγοι,μέσα σε αυτούς τους λίγους η οικογένεια μου και ότι κατάφερα το κατάφερα μόνος μου.

  1. Ποια ήταν η γνώμη της οικογένειας σου να ασχοληθείς με το ποδόσφαιρο;

Ήθελαν να ασχοληθώ γιατί όλη η οικογένεια έχει σχέση με τον αθλητισμό και ιδιαίτερα με το ποδόσφαιρο λόγω και της ενασχόλησης του πατέρα μου με το συγκεκριμένο άθλημα.

  1. Σαν ποδοσφαιριστής ποιο θεωρείς το μεγαλύτερο σου προτέρημα(φυσική κατάσταση;κεφαλιά;διορατικότητα;κοντρόλ;ταχύτητα;κ.τ.λ.)και σε τι θα μπορούσες?μπορείς να γίνεις ακόμα καλύτερος;

Πιστεύω πως το μεγαλύτερο μου προτέρημα είναι η ταχύτητα και η δύναμη.Όσο σε τι θα μπορούσα να γίνω καλύτερος είναι η τεχνική κατάρτιση αν και σ?αυτό βελτιώνεσαι κάθε χρόνο είτε με τους αγώνες είτε με την προπόνηση που κάνεις.

  1. Σκιαγράφησε το χαρακτήρα του ανθρώπου αλλά και του ποδοσφαιριστή Αλέκου Τάτση.

Ο Αλέκος Τάτσης είναι ένας άνθρωπος ήπιων τόνων,δεν μισεί ανθρώπους πάντα προσπαθεί να δει την θετική τους πλευρά.Σαν ποδοσφαιριστής είμαι πεισματάρης,και δεν μ?αρέσει να χάνω , όπως και στους περισσότερους άλλωστε.

  1. Κάνεις θυσίες για το ποδόσφαιρο;

Αρκετές όπως άλλωστε και όλοι οι ποδοσφαιριστές.Οι θυσίες για το ποδόσφαιρο είναι πολλές αν και οι περισσότεροι νομίζουν πως το να παίζεις μπάλα είναι εύκολη υπόθεση,όμως για να γίνει αυτό χρειάζεται να ξοδέψεις πολύ χρόνο που αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να περιορίσεις πολλά πράγματα από την προσωπική σου ζωή.

  1. Δηλαδή δεν υπάρχει ελεύθερος χρόνος για τους δικούς σου ανθρώπους;

Ο χρόνος για τους δικούς μου είναι πολύ λίγος γιατί όπως είπα το ποδόσφαιρο θέλει θυσίες και ένα παραπάνω που οι δικοί μου άνθρωποι μένουν μακριά.

  1. Έχεις μείνει ευχαριστημένος από την καριέρα σου και ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι σου;

Έχω μείνει ευχαριστημένος σίγουρα μέχρι ενός σημείου.Ένας από τους στόχους που είχα βάλει στην καριέρα μου ήταν να παίξω στον Ολυμπιακό και τα κατάφερα.Όσο για τους επόμενους στόχους μου είναι να μείνω μέσα στον χώρο του ποδοσφαίρου και να ασχοληθώ με αυτόν π.χ. σαν προπονητής.

  1. Αν μπορούσες να γυρίσεις τον χρόνο πίσω τι λάθη θα απόφευγες;

Αν και είναι κάτι που δεν γίνετε,σαν ποδοσφαιριστής θα απέφευγα λάθη που έχω κάνει με τις επιλογές μου στις μεταγραφές που έχω πάρει.Ενώ σαν άνθρωπος ότι έχω κάνει νομίζω πως το έχω κάνει σωστά.

  1. Πως ένοιωσες που ξαναφόρεσες την «βυσσινί» φανέλα μετά από καιρό;

Είναι κάτι πολύ όμορφο και ωραίο γιατί είναι μια ομάδα που την αγάπησα και την αγαπώ.

  1. Τι πιστεύεις η ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ θα σταδιοδρομήσει στις επαγγελματικές κατηγορίες,θα ανέβει πάλι στην Α΄ Εθνική;

Σίγουρα θα ανέβει,όπως το είχε πράξει και παλιότερα,και όταν γίνει αυτό θα παραμείνει και για πολύ καιρό.

  1. Ποια ήταν η πιο ευχάριστη στιγμή σου στην ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ και ποια η χειρότερη στιγμή που έζησες στην ομάδα μας;

Φυσικά η πιο ευχάριστη στιγμή μου ήταν η άνοδος μας από την Β΄ στην Α΄ Εθνική και η καλή πορεία που κάναμε στην κατηγορία την χρονιά πριν φύγω για τον Ολυμπιακό.Χειρότερη στιγμή δεν έχω ζήσει στην ομάδα σαν παίχτης αλλά θυμάμαι όταν ενημερωνόμουν για την μετέπειτα πορεία της ομάδας και την πτώση της από την Α΄ Εθνική είχα στεναχωρηθεί πολύ.

  1. Ποια πιστεύεις ότι είναι τα χαρακτηριστικά σου που σε έκαναν αγαπητό στο κόσμο της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ;

Ο τρόπος που σκόραρα και γενικά το παιχνίδι που έκανα με την ομάδα.

  1. Ποια είναι η ατμόσφαιρα στα αποδυτήρια;

Η ατμόσφαιρα στα αποδυτήρια είναι πολύ καλή,είμαστε αυτό που λένε μια οικογένεια και αυτό φυσικά είναι πολύ καλό για την ομάδα.

  1. Έχετε παίξει και στον Ολυμπιακό.Ποιος αντίπαλος σας δυσκόλεψε περισσότερο και με ποιο συμπαίχτη σας είχατε την καλύτερη συνεργασία σε αγώνα;

Ο αντίπαλος που με δυσκόλεψε πιο πολύ και το θυμάμαι σαν τώρα το ματς ήταν ο Τουράν της Γιουβέντους,επειδή έχω την τάση να παίζω με πολύ δύναμη και ταχύτητα με έκανε εκείνη την ημέρα να περάσω ένα πολύ δύσκολο βράδυ.Όσο για την καλύτερη μου συνεργασία ήταν με τον Τζιοβάνι που ήταν κάτι το εξαιρετικό για μένα να μπορέσω να ζήσω αυτή την συνεργασία μέσα στο γήπεδο.

  1. Ποιο είναι το ποδοσφαιρικό σου ίνδαλμα;

Το ίνδαλμα μου είναι αυτό που έχει πολύς κόσμος,ο Μαραντόνα.

  1. Τι να περιμένουμε από εσένα την νέα χρονιά;

Θέλω να προσπαθήσω κι εγώ όσο και τα άλλα παιδιά να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά για να ανέβει η ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ κατηγορία.

  1. Ποιο μήνυμα θα ήθελες να δώσεις στους φιλάθλους και οπαδούς της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ;

Το μήνυμα που θέλω να δώσω στον κόσμο της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ είναι να κάνουν υπομονή , είμαστε σε μια δύσκολη κατηγορία και δεν θέλω ο κόσμος να έχει απαιτήσεις τρελές και με την βοήθεια τους να κάνουμε την επάνοδο μας στην Γ΄ Εθνική.


πηγη aoproodeftiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικα Δικαιωματα κειμενων και φωτογραφιων